Hop til indhold

Bange for mænd - hvad gør jeg!?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Hej Umulia.

 

Jeg vil bare komme med mit lille input her - Chewie har været hunderæd for gamle mænd og rollatorer. Som beskrevet i et tidligere indlæg, har jeg trænet dette (stort set) væk, med dæmpende signaler til ham, kombineret med klikkeren - taget det i små skridt - først på afstand; når vi har været heldige, at møde nogen af de ovennævnte, har jeg gabt højlydt, slikket mig om munden, blinket langsomt og kigget væk, for at fortælle ham, at "jeg er helt ok med det her og jeg ikke er bange". Så snart han har slappet af - klik, godbid og videre.. Som tiden er gået og han ikke har reageret, har han fået klik-godbid med det samme, uden fuzz indtil jeg har været sikker på, at han haf aflært sig den lille delting, han var mistroisk over for. Vi har endda i en periode, siddet i flere timer om dagen uden for ICA (supermarked), for at møde så mange gamle mænd, som muligt og det bliver nok aldrig hans favorit-aktivitet, men han kan sagtens sameksistere med stort set alt på hans vej nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...