Hop til indhold

Weekend i hundetræningens tegn.


Freudika
 Share

Recommended Posts

Weekenden har stået i hundetræningens tegn ... lige en weekend efter mit hovede - selvom det er hårdt at blive proppet med så meget info på så kort tid ... men det er dejilgt at være sammen med andre hundetosser i så lang tid :D

 

I går var Tulle og jeg afsted på dogdancingkursus hele dagen - og jeg er ikke i tvivl om, at det vil jeg bare arbejde endnu mere med - og hvis jeg kan finde en måde, hvorpå Tulle kan blive fortrolig med konkurrence-sceneriet - så tror jeg gerne at jeg vil konkurrere i det ... men først om laaang tid ... men jeg har fået en masse ideer - både til tricks - og til metoder til at indlære dem ... Så det er jeg bare helt hooked på ...

 

I dag stod den så på klikkertræningskursus med Bimsen ... og det var bare dejligt at være sammen med Bella om intensiv træning - jeg kan tydeligt mærke at hun er blevet ældre og mere fokuseret ... og jeg har fået gode ideer til tricks jeg kan træne med hende ... og også tips til hvordan godbiden skal gives og hvordan jeg kommer videre med de forskellige øvelser ... det har bare været godt ...

 

Jeg er næsten helt ekstatisk lige nu - så jeg ville bare lige dele min glæde :) ...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor dejligt, er dig ligesom luckyluna også lidt misundelig på dig, kunne også godt tænke mig at komme på kursus engang. Hvor finder du af hvor og hvornår de er?

 

Bantus

 

De to kurser jeg har været på i weekenden er gennem træningspladsen i DKK ... og dem finder jeg jo så bare på opslag der ude - og på hjemmesiden ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...