Freudika Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Sådan kan hunde se ud, når de har været til træning i næsten 8 timer ... også selvom jeg sørgede for, at der var indlagte middagslure og alt muligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2008 Puha, det ser ud til at ha' været hårdt! Stakkels små vuffer, de er jo helt døøde :ae: :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 er du sikker på at de ikke har været udsat for en eller anden form for kant-slag? de ser ikke helt levende ud de to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Århhh - Bella bevægede sig da (måske rettere begravede sig) da jeg begyndte at blitze ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 8 timer? Så ville jeg altså også ligge og ligge og lege rimelig meget død Men søde er de Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Hvor længe sov de søde? kan tænke i havde ro i et pænt stykke tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst YNWA Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Hold da op, det var også lang tid:shock: Kan godt forstå at de små pus blev så trætte:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Hvor længe sov de søde? kan tænke i havde ro i et pænt stykke tid. Det var jo lørdag jeg var afsted med Tulle - og hun sov faktisk det meste af lørdagen efter vi kom hjem ... hun legede lidt med Bella i ca. 5 minutter - og så var hun ellers tilbage på sin plads der på sofaryggen Bella var afsted i går - og hun sov egentlig også - ret tungt - hele aftenen ... normalt vågner hun hvis vi bevæger os - og følger efter - for hun kan egentlig ikke ret godt tåle, hvis nu hun går glip af noget ... Men i går kunne hun godt gå glip af en masse uden det rørte hende noget særligt ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Det var jo lørdag jeg var afsted med Tulle - og hun sov faktisk det meste af lørdagen efter vi kom hjem ... hun legede lidt med Bella i ca. 5 minutter - og så var hun ellers tilbage på sin plads der på sofaryggen Bella var afsted i går - og hun sov egentlig også - ret tungt - hele aftenen ... normalt vågner hun hvis vi bevæger os - og følger efter - for hun kan egentlig ikke ret godt tåle, hvis nu hun går glip af noget ... Men i går kunne hun godt gå glip af en masse uden det rørte hende noget særligt ... Så har hun været træt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Hvor er det nogle fine små pelstæpper du har der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts