Hop til indhold

Orijen og mærkelig afførringkonsistens


qqkanin
 Share

Recommended Posts

Godt at høre at du har fundet noget hvalpen fungerer på. Men jeg vil bare ligge pippe om, at min den ene får lind afføring når hun er på kornfri varianter. Så det er altså ikke nødvendigvis den hellige gral, at produktet er kornfrit. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at høre. Men ellers hvis det forsætter, så skift til foder med korn. Min tidligere hund og min nuværende hund fik diarre af orijen og acana. Det eneste kornfrie jeg har god erfaring med er Fish4dog, ellers ville jeg altid vælge foder med korn, medmindre hunden er allergisk over for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at høre at du har fundet noget hvalpen fungerer på. Men jeg vil bare ligge pippe om, at min den ene får lind afføring når hun er på kornfri varianter. Så det er altså ikke nødvendigvis den hellige gral, at produktet er kornfrit. ;-)

Nu har jeg ikke fået nogle anbefalinger af korn-produkter. Der er simpelthen så mange mærker og det virker som en jungle...

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at høre. Men ellers hvis det forsætter, så skift til foder med korn. Min tidligere hund og min nuværende hund fik diarre af orijen og acana. Det eneste kornfrie jeg har god erfaring med er Fish4dog, ellers ville jeg altid vælge foder med korn, medmindre hunden er allergisk over for det.

Jeg skal nok have Fish4dog i baghovedet hvis jeg gerne vil prøve noget nyt en dag. Der har været store diskussioner om korn skal indgå i hundens føde. Der findes ingen evig sandhed tror jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...