Hop til indhold

Baby billeder af Nura


Gæst Maustique
 Share

Recommended Posts

Gæst Maustique

Nu ved jeg godt at det er laaaeeeenge siden jeg lovede jeg billeder.. Men saadan en lille stoerrelse er en haandfuld, saa det er soerme foerst nu jeg har faaet taget mig sammen til at smide jer et par baby billeder :oops:

 

Nura blev 10 uger i forgaars. Hun er verdens gladeste lille hund - halen logrer konstant (typisk cocker) og det meste af dagen fraeser hun rundt tygger i mine fingre/taeer/trusser/sko osv, indtil der gaar puttedyr i hende, og hun gaar doed i mine arme paa sofaen og alt er tilgivet.

 

Hun er paa det naermeste frygtloes, jeg har kun set hende forskraekket een gang, da hun vaeltede en traegiraf paa 60 cm. Ellers kan vi gaa upaavirket forbi et tryklyftsbor.

 

Hun kommer naar jeg kalder og gaar for det meste uden snor. Igaar laerte hun at sitte :5up:

 

Enjoy :blink:

 

Foerst som rigtig babyhund...

hund2.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
nøjjj hvor er hun sød. Og helt uskyldig ser hun også ud - hi hi

 

Skindet bedrager... :lol:

 

Hun er ikke helt tabt bag en vogn (naar mor selv skal sige det :engel:) - og det goer det rigtig nemt for hende at laere baade gode og daarlige vaner.

 

Hun har fundet ud af at hvis hun mangler opmaerksomhed virker det rigtig godt hvis hun saetter sig ved fjernsynet med ledningen i munden.. Saadan kan hun sidde laeaeaeaenge uden at tygge i den mens hun kigger paa mig. Hun ved at i det oejeblik jeg ser det saa letter jeg mig fra sofaen meget hurtigt... :rolleyes: (Selvfoelgelig er alt hvad jeg ejer og har slukket paa kontakten lige i oejeblikket)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Sikke gode billeder og dejlige historier :mrgreen: Jeg synes bare det lyder som om at i to rigtigt hygger og har det super sammen :-)..... og hvor er hun klog (det med ledningen) :cool:

 

Jamen - vi hygger ogsaa rigtig meget. Hun er jo i den grad en oenskehund (har ventet i flere aar paa at tiden var rigtig) og samtidig er jeg alenemor :blink:

 

Saa det er simpelthen naesten umuligt at vi ikke vokser bare lidt sammen...:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Nøj en fin lille dame :-D en masse arbejde ja, men er det ikke bare det mest fantastiske arbejde :-D

 

Jeg synes vi er ved at finde rytmen sammen. Jeg toer naesten ikke skrive det, men bideriet er altsaa aftagende.

 

Samtidig er status her til morgen paa tisserifronten 2-1 til graesplanen og poellefronten 2-0 til graesplaenen :mrgreen:

 

Og da jeg fandt ud af at hun havde forstaaet pointen i at sitte igaar var jeg simpelthen ikke til at skyde igennem. Aldrig har man set i hundeejer saa stolt af at hendes hund kunne sidde ned...:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Nøj en fin lille dame :-D en masse arbejde ja, men er det ikke bare det mest fantastiske arbejde :-D

 

Jo det er saa...

 

Det er simpelthen utroligt, hvor meget man kan komme til at holde af saadan et lille vaesen. Da hun kravlede helt op under min hage for at sove den foerste gang (lige nu er det favoritsovestillingen paa sofaen) og slikkede mig paa halsen med et lille grynt, var jeg simpelthen saa solgt, at jeg laa der, med min varme lille 8ugers hvalp, uden at turde roere mig og blev saadan helt tud...:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det er saa...

 

Det er simpelthen utroligt, hvor meget man kan komme til at holde af saadan et lille vaesen. Da hun kravlede helt op under min hage for at sove den foerste gang (lige nu er det favoritsovestillingen paa sofaen) og slikkede mig paa halsen med et lille grynt, var jeg simpelthen saa solgt, at jeg laa der, med min varme lille 8ugers hvalp, uden at turde roere mig og blev saadan helt tud...:megaked:

 

Årh :lun: Jeg bliver stadig tudefjæs når de gør sådan noget.. Det går aldrig over :mrgreen:

Ligger stadig i totalt umulige stillinger hver nat for at de kan ligge bedst muligt - man bliver bare.. tosset når man får hund..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Årh :lun: Jeg bliver stadig tudefjæs når de gør sådan noget.. Det går aldrig over :mrgreen:

Ligger stadig i totalt umulige stillinger hver nat for at de kan ligge bedst muligt - man bliver bare.. tosset når man får hund..

 

Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste, der synes min aabenlyse IQ har taget et (forhaabentlig midlertidigt) styrtdyk...

 

Den graesplane hvor vi besoerger ligger i med lejligheder i 3 etager hele vejen rundt om den. Der er dejligt fredeligt og roligt selvom det er Slagelse midtby, men folk har altaner vendt ud mod den. Og jeg toer slet ikke taenke paa hvad folk dog taenker om mig naar vi oever indkald eller roser over en lille poelle... :lol:

 

Indkald med den hoejeste, gladeste stemme i loeb eller gemt bag en busk for at goere mig interessant - eller kommentarer over hvad jeg maa mene er verdens mest fantastiske lille hundelort virker maaske ikke videre intelligent..:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er fandme sød. Og en rigtig spaniel kan man se - med mudder op over ørene, ture badet og forbudte ting i munden. Ahr, ok så. Måske bare en rigtig hvalp - men så sandelig en daaaarliiig en af slagsen!

 

Tillykke med hende. Skal du til noget træning med hende og måske endda også en enkelt udstilling eller noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Hun er fandme sød. Og en rigtig spaniel kan man se - med mudder op over ørene, ture badet og forbudte ting i munden. Ahr, ok så. Måske bare en rigtig hvalp - men så sandelig en daaaarliiig en af slagsen!

 

Tillykke med hende. Skal du til noget træning med hende og måske endda også en enkelt udstilling eller noget?

 

Lige en hvalp efter mit hjerte. Det er min foerste spaniel - faktisk min foerste "lille" hund, men jeg tror virkelig jeg har valgt rigtig! :mrgreen:

 

Masser af energi og livsglaede... Intelligent og bare saa evig kaerlig.

 

Og ja - vi skal da selvfoegelig vaere rigtig aktive :cool: Vi leder efter noget hvalpemotivation lige nu og hun skal vist ikke vaere ret meget aeldre foer vi kan begynde at lege spor. Saa skal hun selvfoelgelig igennem den basale lydighed - og saa haaber mor rigtig meget paa noget agility naar hun bliver gammel nok.

 

Jeg ved ikke med udstilling. Jeg kunne godt forestille mig at jeg kommer til at holde pelsen en anelse kortere en typisk for en udstillingshund - men paa den anden side tror jeg faktisk gerne jeg vil have hende avlskaaret. Jeg kan ikke udelukke et kuld hvalpe engang om nogle aar hvis hun ellers er sund og rask...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Hun er fandme sød. Og en rigtig spaniel kan man se - med mudder op over ørene, ture badet og forbudte ting i munden. Ahr, ok så. Måske bare en rigtig hvalp - men så sandelig en daaaarliiig en af slagsen!

 

Tillykke med hende. Skal du til noget træning med hende og måske endda også en enkelt udstilling eller noget?

 

Jeg kan se du har springere.. Dem overvejede jeg ogsaa.. Men var lidt bange for at putte for meget jagthund ind i en lejlighed... :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...