Gæst Chihuahua Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Hej er der erfaringer med trænings / opdragelses kurser for chi hvalpe? Kom meget gerne med erfaringer og anbefalinger af gode trænere Tak Tim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2013 Hvad er der i vejen med almindelige klubber? Både DcH og DKK har hvalpehold for alle racer. Og alle de private, selvfølgelig. Det der med fri leg er ved at gå af mode på træningspladserne, så det skal du ikke være nervæs for:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chihuahua Besvaret Oktober 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2013 Godt spottet Anne, jeg har tidligere haft en Ridgeback og lad os bare sige det sådan at den spiser mere til frokost end en chi hvalp vejer... og ikke mindst kan nogle hund være ret voldsomme at lege med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jeha Besvaret Maj 19, 2015 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2015 100 procent for, at finde en helt almindelig hundeklub. Jeg har klart bedst erfaring der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Maj 19, 2015 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2015 100 procent for, at finde en helt almindelig hundeklub. Jeg har klart bedst erfaring der Prøv lige at tjek hvad du svare på brugeren er ikke længere aktiv, og tråden er et par år gammel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts