Hop til indhold

Brede forede halsbånd til små hunde?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vores Hurtta Sport halsbånd har efterhånden set bedre dage. Så jeg søger nye halsbånd til pigerne. De er til de daglige gåture og jeg vil gerne have dem brede og forede ala Hurttas gamle sport model.

 

den er 3 cm i bredden. Jeg vil gerne have med klik og helt foret og ikke læder. De har "pæne" læderhalsbånd til når vi får rallyprøver :mrgreen:

 

Findes der virkelig ikke andet end Hurtts gamle sport model? Den er jo ikke ligefrem pæn :oops: Men synes bare alt jeg finder er så utroligts smalt når vi når ned i mine hundes størrelser.

 

de er henholdsvis 35 og 34 om halsen.

 

ps. Jeg kan godt lide striber. Evt. Polkaprikker. Men er ellers ikke så meget til mønstre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender ikke dem du nævner, men hvad med de broderede og (vist) forede halsbånd, som flere brugere herinde laver?

 

Jeg har flere flece med broderi som agilityliner og halvkvæl. Det har du da ret i, at jeg evt. Kunne få lavet et par fleece til dem med god bredde. Men måske er det bare bedre at tage Hurttas igen. De skal jo holde til at Johna ruller lort ind i dem næsten dagligt :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt et par nye halsbånd til Enzo på nettet. Enzos er halvkvæl, men hun skrev sidst at hun også vil lave med klik. Søg på Docha på FB, så kan du se om der er noget du kan bruge derinde. Syn's det er meget rimelige priser. Enzos nye ser sådan her ud:

 

halsbaringnd_zps59ddda89.jpg

 

Har tidligere købt de her: halsbaringndsporogalm_zpsdbf6c3c9.jpg (det brune er et sporhalsbånd, hvorfor det har ekstra ring)

 

 

Enzo er et værre mudderbæst (https://m.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D40HJYerN_aU%26feature%3Dyoutube_gdata_player&h=PAQF8FA65&s=1) men med et skyl bagefter, så er de fine og lækre igen. Jeg kan godt lide de er bløde og lette.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stjernetosse laver jo de der - både med halvkvæl og uden og i forskellige afskygninger.

 

Ja, det kangodt være det bare er det jeg skal. Har op til flere halvkvæl, vil gerne have et fast. Når vi går langs veje i trafikken og snoren er helt løs kan johna af oh til komme ud af sit halvkvæl. Det gør mig utryg, så dets kal være med klik til hverdagssmåturene

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.dogshop.dk/shop/ezydog-halsbaand-candy-6569p.html

 

Vi har de her EzyDog halsbånd til vores - de er godt forede med neopren, er lige til at skylle under vandhanen og har et super stærkt spænde - de fåes i mange farver og størrelser og jeg vil anbefale dem på det kraftigste :)

 

Glemte at tilføje: Vores Labrador-pige, som har et ret lille hoved og som kan vride sig ud af alle andre halsbånd, kan ikke vride sig ud af det her - det sidder super godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.dogshop.dk/shop/ezydog-halsbaand-candy-6569p.html

 

Vi har de her EzyDog halsbånd til vores - de er godt forede med neopren, er lige til at skylle under vandhanen og har et super stærkt spænde - de fåes i mange farver og størrelser og jeg vil anbefale dem på det kraftigste :)

 

Glemte at tilføje: Vores Labrador-pige, som har et ret lille hoved og som kan vride sig ud af alle andre halsbånd, kan ikke vride sig ud af det her - det sidder super godt!

 

De er superrlækre ja. Men kun omkring halvanden cm brede i min størrelse. Jeg vil gerne have 2,5-3 cms bredde på halsbåndene

Link til indlæg
Del på andre sites

De er superrlækre ja. Men kun omkring halvanden cm brede i min størrelse. Jeg vil gerne have 2,5-3 cms bredde på halsbåndene

 

http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vare&vareid=9005&varenr=03-1230-010&varegrp=3409&name=vareliste De her er 35 cm lange og 2,5 cm brede :)

 

Jeg har glemt det aller lækreste ved de her halsbånd: De har en speciel ring kun til navneskiltet - det er da genialt :) Og reflekserne der er syet ind - gennemført kvalitet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vare&vareid=9005&varenr=03-1230-010&varegrp=3409&name=vareliste De her er 35 cm lange og 2,5 cm brede :)

 

Jeg har glemt det aller lækreste ved de her halsbånd: De har en speciel ring kun til navneskiltet - det er da genialt :) Og reflekserne der er syet ind - gennemført kvalitet :)

 

 

Hmmm det var da sjovt. Jeg har nemlig ezydog neopren halsbånd, men de ergodt nok et par år gamle. Gad vidst om de. Har lavet dem bredere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også en labbe-pige, som kan tricket med at vride sig ud af halsbånd.

Af den grund bruger jeg kun halvkvæl på hende. Synes, at det er synd, at hun skal gå med et stramt halsbånd "hele tiden".

 

Johna gør det ikke med vilje i halvkvælen. Jeg kommer simpelthen til at "løfte den af" hende når hun går i slap line :oops: så jeg bryder mig ikke om hun er i halvkvæl på trafikerede steder

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også en labbe-pige, som kan tricket med at vride sig ud af halsbånd.

Af den grund bruger jeg kun halvkvæl på hende. Synes, at det er synd, at hun skal gå med et stramt halsbånd "hele tiden".

 

Vores har aldrig halsbånd på, når vi er hjemme - de sidder altid på snoren her :D Og det her halsbånd sidder heller ikke stramt, men neoprenen gør, at hun ikke kan vride sig ud af det, pga den stuktur det har - vi kan sagtens få 3 fingre ind under det. Men hjemme må de gerne være "nøgne" - orker ikke at høre på alt det klir fra hundetegnene og desuden så tror jeg, at halsbåndene ville være døde inden for en måned, idet de to kærester konstant kysse-slås og tosser rundt og holder fast i den andens nakke osv :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Vores har aldrig halsbånd på, når vi er hjemme - de sidder altid på snoren her :D Og det her halsbånd sidder heller ikke stramt, men neoprenen gør, at hun ikke kan vride sig ud af det, pga den stuktur det har - vi kan sagtens få 3 fingre ind under det. Men hjemme må de gerne være "nøgne" - orker ikke at høre på alt det klir fra hundetegnene og desuden så tror jeg, at halsbåndene ville være døde inden for en måned, idet de to kærester konstant kysse-slås og tosser rundt og holder fast i den andens nakke osv :D

 

Jeg er ganske enig - mine beagler har heller ikke halsbånd på hjemme - det tør jeg simpel hen ikke - med tanke på når de leger med hinanden og let kunne komme til skade - desuden er jeg hys med når de er alene fordi jeg tænker de kan hænge fast et eller andet sted. Jeg har desværre oplevet en beagle der døde fordi den hang fast i sit halsbånd (den var alene i hjemmet)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...