Hop til indhold

Drukner i hår.


jukl
 Share

Recommended Posts

Min støvsuger stod af i går, så her er ikke støvsuget siden fredag, og ,med 4 langhårede schæferhunde og 4 katte, der bliver savnet af en støvsuger meget hurtigt stort...Har bestilt en ny Henry, ja det hedder den skam, men der går jo nogen dage inden den kommer...Det hjælper ikke stort at feje, så hårende fra hundene som er i fæld, flyver rundt i huset. Ja man er ikke klar over hvor glad jeg er for Henry før han afgik ved døden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja ... Det kender jeg godt.

 

Vores lille Nilfisk Coupé begyndte at svinge i sugestyrken, uden vi rørte ved knappen. Den var købt i Føtex, og under 2 år gammel, så jeg tog hen for at bytte den. (havde faktisk virkelig regnet med at de bare ville give mig en ny). Men næææh, den skulle indsendes til reparation hos Nilfisk, og jeg kunne forvente at få den igen om ca. 3 ugers tid. Jeg så nok ca. sådan her ud: :shock:

 

Øh... Nå, men har I måske én lånestøvsuger? (jeg kendte jo godt svaret, men jeg kunne da lige prøve). Nej, det havde de selvfølgelig ikke.

 

 

Jeg tog hjem, undersøgte nettet for en støvsuger der levede op til vores krav (HEPA-filter, 2200watt osv.) og drønede direkte ud i el-giganten og indkøbte ny støvsuger.

 

 

Så nu har vi to, vores lille Nilfisk overlevede reperationen og fungerer som den skal igen. Men synes nu det er rart at have 2, i tilfælde af at den ene netop står af :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...