Hop til indhold

Oktober-hunde


Gryn
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen
:mrgreen:

 

Han er dejlig!

 

Jeg er vild med det billede, hvor han er lidt henad 'okayyy...jeg skal liiige have overblik her'. det er det billede du kalder 'Søge søge' :mrgreen:

Ha ha ja det gælder om lige at få det hele med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her er lige et par billeder fra da AutoNoomi havde besøg af sin bror Oswald :mrgreen:

Selv om man er blevet større, kan man sagtens klemme sig sammen i den samme seng :lun:

 

 

Arj hvor er de kære sammen :mrgreen: Ses de tit?

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lige et par billeder fra da AutoNoomi havde besøg af sin bror Oswald :mrgreen:

Selv om man er blevet større, kan man sagtens klemme sig sammen i den samme seng :lun:

 

Hold da op, hvor er de skønne sammen! :lun: Kan du ikke adoptere Oswald? De to skønne hundebasser skulle da have lov til at være sammen HELE tiden, så meget som de nyder hinandens selskab. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, hvor er de skønne sammen! :lun: Kan du ikke adoptere Oswald? De to skønne hundebasser skulle da have lov til at være sammen HELE tiden, så meget som de nyder hinandens selskab. :-)

 

Uha nej :shock: Oswald har "Elvis-hofter" og han er bedøvende ligeglad med at det er hans søster han humper så det ville være et helvede når først han finder ud af at ramme :shock::lol::lol: Så kunne jeg ikke lave andet end at gå og fjerne ham :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...