Hop til indhold

Søger legekammerater i Randers området


Gæst palmer
 Share

Recommended Posts

Hej!

Missy -19 måneder gammel Ridgeback kryds på 25 kg - søger nogle legekammerater med masser af energi til tumle leg. Gerne samme størrelse eller større.

 

Vi vil gerne ud og lege onsdag, hvis der er nogen der har tid og lyst der..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har mødt dem et par gange og der sker altid det, at man bliver løbet i møde af en hel flok. Jeg har fuld forståelse for, at hunde i flok kan hidse hinanden op og "hive" hinanden med, men det kan være ret ubehageligt, når en hel flok fremmede hunde styrter mod én :shock:

 

Havde godt luret, at de gik der omkring middagstid, så nu lader jeg bare være med at komme der på det tidspunkt. Den anden gruppe, med de små hunde, har jeg kun mødt en enkelt gang, men det foregik lidt på samme måde med en flok, der kommer løbende, når de spotter os. Dog knap så ubehageligt end når det er store hunde, men stadig irriterende, når man bare gerne vil gå en tur i fred :evil:

 

Men hvis det nu ikke skal gå op i brok det hele, så håber jeg da, at du får en god tur alligevel og at din hund hygger sig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...