Hop til indhold

Er hænge patter arveligt hos hunde ?


Gittemus
 Share

Recommended Posts

Hej

Rosa har ikke været i løb i 2 1/2 - 3 måneder.

hendes bryster er stadig meget fremstående og når hun sidder er de sidste 4 patter 4 kantet som var der mælk.

hun er ikke øm og virker ikke spændt, men bare større.

nogen bud ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er normalt at mælkekirtlerne udvikles når en tæve har haft sin første løbetid, og i perioden op til og under det tidspunkt hvor en tæve ville have fået hvalpe hvis hun var blevet parret, der er hun for det meste hævet. Er en tæve i god stand vil det ofte være mere markant. Så vidt jeg husker er det din plan at Rosa skal steriliseres, eller blander jeg dig sammen med den anden?

Ihf. vil hun efter at være blevet steriliseret "stramme op" både i yveret og i "privaten".

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er normalt at mælkekirtlerne udvikles når en tæve har haft sin første løbetid, og i perioden op til og under det tidspunkt hvor en tæve ville have fået hvalpe hvis hun var blevet parret, der er hun for det meste hævet. Er en tæve i god stand vil det ofte være mere markant. Så vidt jeg husker er det din plan at Rosa skal steriliseres, eller blander jeg dig sammen med den anden?

Ihf. vil hun efter at være blevet steriliseret "stramme op" både i yveret og i "privaten".

 

Undskyld, men:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Ellie har også meget hævede bryster.... Det ligner næsten at hun har fået implantater synes jeg... Det giver god mening hvad Hopsa siger at jo bedre form hunden er i jo mere markant ser det ud.... På Penny som altid har vejet et kilo eller to for meget var det slet ikke noget man bemærkede, men ved Ellie sidder det nærmest som firkanter der er klistret på....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...