Hop til indhold

Ikke en omplacering, men en midlertidig pasning søges?


lilleraev
 Share

Recommended Posts

Hej alle,

 

Min veninde og hendes kæreste gik fra hinanden for godt et år siden. De havde 2 hunde, som de så delte mellem dem. Kæresten fik deres 2,5 årige Bullterrier.

Han er nu uden sted at bo, og min veninde passer derfor Jackson, som han hedder indtil han finder et sted at bo igen.

Men hun er syg og har angst og opgaven med begge hunde er lidt for meget for hende lige nu.

Så hun leder efter en, som kan passe på Jackson til deres situation igen bliver stabil.

Jeg tænkte jeg ville spørge herinde. Det kunne jo være der var nogen der havde overvejet at få en bullterrier, som ikke kender så godt til racen - som så kan få en 'hund på prøve' for at se om det kunne være noget.

 

Han er en meget sød og kærlig hund, som i udgangspunktet kan med alle andre hunde, men han kommer virker ofte provokerende på andre hunde, (hvilket nok er meget normalt for racen, grundet deres fysiske bygning og bevægelser).

Han kan med børn, men kan godt virke lidt overvældende på små børn.

Han kan nemt gå i snor uden at trække, kan godt være alene hjemme og er generelt en ret nem hund. Personligt synes jeg han mangler lidt opdragelse og at han nogle gange fokuserer lidt for intenst på ting, men jeg kender ikke racen nok til at vide om det er et racetræk.

 

Han er i øvrigt kemisk kastreret.

 

Mvh

Helene, på vegne af Ditte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...