Hop til indhold

Så ved jeg hvad jeg skal lave resten af vinteren...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Efter at det er begyndt at blive mørkt udenfor er Luna begyndt at virke mere utryg ved at være ude i haven, det viser sig især ved at hun gør af ingenting så vi kommer ud til hende og hun ikke behøves at være derude alene.

 

Så jeg er begyndt at gå med og lyse rundt om hende så hun kan se at der altså ikke er noget farligt i haven.

 

Vores sædvanlige morgenrutine er at jeg som det første åbner hoveddøren så hun kan komme ud og tisse, når jeg så har drukket min morgenkaffe, så går vi den egentlige tur.

 

Så her til morgen åbnede jeg som sædvanlig hoveddøren og gik ud for at lave min kaffe, men jeg blev afbrudt i mit forhavende af den mest ynkelige klynken :vedikke:

 

Jeg gik ud til hoveddøren for at se hvad der var galt, og her stod Luna og så helt ulykkelig ud. Jeg fandt lommelygten frem og tændte den, og så var der pludselig ikke noget galt og en lykkelig Luna gik ud og tissede af inden for lommelygtens radius :lol:

 

Så jeg er blevet opdraget godt kan man sige :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, store farlige KAMPhund:hjerte:

 

Det lyder til at du må investere i et par havelamper, så den stakkels hun kan tisse når hendes menneske ikke går med:-)

 

 

Hvor gammel er hun nu? Elsker at hunde får nogle meget bestemte ideer når de bliver ældre:lol: Hvor skal det ikke ende med hende....?!

 

Hun fylder 5 til februar, så hun burde jo egentlig være gammel nok til at klare sig alene :lol:

 

 

Og til jer begge to: Ja, havelamper ville måske ikke være en hel dum idé, så er vi andre også fri for at bruge lommelygte hver gang vi skal finde havelågen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun fylder 5 til februar, så hun burde jo egentlig være gammel nok til at klare sig alene :lol:

 

 

Og til jer begge to: Ja, havelamper ville måske ikke være en hel dum idé, så er vi andre også fri for at bruge lommelygte hver gang vi skal finde havelågen :genert:

 

Man plejer at kunne få sådan nogle som man bare sætter i jorden med spyd, sådan nogle solcelle-ting. Men tror dog at de er en smule pebrede, hvis de rent faktisk skal kunne lyse:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man plejer at kunne få sådan nogle som man bare sætter i jorden med spyd, sådan nogle solcelle-ting. Men tror dog at de er en smule pebrede, hvis de rent faktisk skal kunne lyse:hmm:

 

Vi havde nogle af de billige, og de kunne mere bruges som pejlemærker, end som egentlig belysning.

 

Men måske skal vi bare udskifte el-spare pærerne så der rent faktisk kommer noget lys ud af de lamper vi allerede har :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...