Hop til indhold

Eragon - Dragonheart 1 og 2


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

Dragonheart er ikke just en nyere film, men dragen er alligevel ualmindelig godt lavet! En god film, god underholdning osv., dog ikke på højde med Ringenes Herre osv. Men helt klart en 50'er værd! Ser den stadig fra tid til anden og helt klart den bedste film jeg har set, der omhandler en drage! :-) Den dag, DVD'en ikke dur mere, bliver den også købt på ny ;-) 2'eren er... Ok. Var ikke stort imponeret, desværre.

 

Eragon er... Hmmm. Nu læste jeg jo bogen, før jeg så filmen, så jeg var dybt dybt skuffet gange 100, for hold da fast, hvor har de bare lavet en masse vrøvl i forhold til events og personligheder! Men dragen er super sød som unge, dog mærkeligt med fjervinger for en drage, især når bogen siger membran... Men den er ok underholdning, ser den nu og da... Men hver gang faktisk nærmest kun for at se dragen som nyudklækket :genert: Husker stadig en hel biografsal, der smeltede i "ååååh" :mrgreen: Fin underholdning, men du kommer helt klart til at mangle en afslutning - det er filmatiseringen af første bog, ud af en serie, der endte på fire bøger.

 

Og filmen fik da min søster til at læse bøgerne - som hun er helt bidt af :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...