Hop til indhold

Chihuahua gør


emilieoertoft
 Share

Recommended Posts

hej alle sammen!

jeg fik min lille chi dreng for 3 uger siden, og vil mene han er faldet rigtig godt på plads! -dog så meget at han på det seneste er begyndt at gø meget… -nogen som har et godt råd til hvordan man hurtigst kan få lært ham at det ikke er iorden??

Link til indlæg
Del på andre sites

å nej :lun: ka ikke lade vær at grine lidt. for mange af dem her inde der skriver de har problemer med gø en , er os med chihuahua :lun: og jeg er en af dem :sjov: Undskyld min sindsyge humor i dag :-D Men må sig lige ud , på gund af racen vil den aldrig stoppe helt med at gø, men du ka afhjælpe det ved at den 100 procent ved hvad nej! er. Anne 1979 der er brug for dig i denne tråd :lol: Ka ikke finde ud af at smide et link om metoden . nogen der ka hjælpe med det?

Link til indlæg
Del på andre sites

å nej :lun: ka ikke lade vær at grine lidt. for mange af dem her inde der skriver de har problemer med gø en , er os med chihuahua :lun: og jeg er en af dem :sjov: Undskyld min sindsyge humor i dag :-D Men må sig lige ud , på gund af racen vil den aldrig stoppe helt med at gø, men du ka afhjælpe det ved at den 100 procent ved hvad nej! er. Anne 1979 der er brug for dig i denne tråd :lol: Ka ikke finde ud af at smide et link om metoden . nogen der ka hjælpe med det?

 

Den kan da stoppe med at gø, som alle andre racer. Det kommer da an på, hvormeget og hvad man vil acceptere. Mine tre gøer aldrig - kun når det banker på døren, hvorefter de stopper. Jeg vil gerne, at de markerer på en banken på døren, men vil ikke have, at de gøer i haven eller på gåture.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kan da stoppe med at gø, som alle andre racer. Det kommer da an på, hvormeget og hvad man vil acceptere. Mine tre gøer aldrig - kun når det banker på døren, hvorefter de stopper. Jeg vil gerne, at de markerer på en banken på døren, men vil ikke have, at de gøer i haven eller på gåture.
jo men det jeg mente var at det ligger til racen at være mere gøende , end "alle"andre hunde. og som jeg skriver ka man med tålmodighed og vis hunden rigtig ved hvad et nej er, få den til at stoppe med at gø. men når den er avlet som vagt hund, siger det jo dig selv den er mere lydhør og Ka finde på at gø mere end andre. og at det kræver mere træning og tålmodighed med nogle chi hunde. nu ka jeg se at din egne hunde ikke er hvalpe , men de gø et ikke mere da din hunde var yngre ? for så har du da været heldig :-D ja tænker at når din hunde er nogle år gammel har de jo også mere ind groet træning med hvad de må og ikke må ?
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...