Besvaret Februar 3, 201412 år comment_1280492 Hvalpetræning i haven.... dygtige søde Archie [video=youtube_share;BguAyidKuU0] [video=youtube_share;JniITXp9pAE] Rapporter
Besvaret Februar 3, 201412 år comment_1280532 hahaha elsker at missekatten lige kommer daskende, da den ser der bliver delt guffer ud Hvor er han sød Annette Rapporter
Besvaret Februar 3, 201412 år comment_1280619 Det ser så godt ud!! :5up: Og en kat er jo altid en god forstyrrelse at træne med! Rapporter
Besvaret Februar 4, 201412 år comment_1280694 Ser SUPER godt ud - og ja sjovt at katten lige kommer luntende forbi hvor er han bare en sød vovse og meget dygtig Rapporter
Besvaret Februar 4, 201412 år comment_1280770 Hvor er han dygtig. :klap: Og den kat dér,... han er vel for nuttet. Som om han spekulerer over hvordan han kan få lidt af den opmærksomhed. I starten skal jeg indrømme at jeg tænkte hvad det mm. kunne stå for, nu når du havde en cykelhjelm på. :stupid: Skal vist snart til at have briller. Rapporter
Besvaret Februar 4, 201412 år Forfatter comment_1280869 Mange tak allesammen. Jeg er meget glad for min dygtige sjove hundehvalp :hjerte: He he ja kattene blander sig ofte i træningen af vovser. Det skulle jo være så godt med forstyrrelser i træningen :slem: Katten Perle er en pige selv om hun er rød Cykelhjelm?? ved godt min hat er tudegrim men altså den er så dejlig varm :mrgreen: Rapporter