Hop til indhold

Hunden smasker og kaster op


Gæst MetteForstad
 Share

Recommended Posts

Gæst MetteForstad

Jeg arbejder i et hjem hvor der er 2 hunde. De er begyndt på en, synes jeg, dårlig vane med at smaske og slikke sig om munden. Ikke efter de har spist, så det er ikke derfor. De ligger og hviler sig og så løfter de hovedet og begynder bare at smaske, som om de har hår i munden. Så efter et kvarters smaskeri, rejser de sig, går over på et gulvtæppe og afleverer en ordentlig klat slim med mange små luftbobler i. Ingen hår(dvs ikke hårbolle). Det er forfærdeligt uappetitlig og jeg bliver selv helt tør i munden. Hvad kan man gøre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder ikke som en vane, mere et tegn på noget er galt... Det du beskriver gør hunde, når de har kvalme og tit før de kaster op...

Hvad bliver de fodret med? Har de været til dyrlæge tjek for nylig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også sige det lyder til at de har kvalme, min den store gør det når han har kvalme akkurat som du skriver. Jeg ville nok lige forbi en dyrlæge med dem og underligt det er begge to synes jeg?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MetteForstad

Tak for jeres kommentarer. De spiser både hundetørfoder og bliver også 'forkælet' med en del menneskemad. Det skal nok nævnes, at begge hunde er 13 år gamle, en puddel-spaniel kryds og en dansk-svensk gårdhund. De er aktive begge to. Jeg siger til ejerne, at et dyrelægebesøg ville være en god ide.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...