Hop til indhold

Byld ved analsækken


Gæst Beaglepack
 Share

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Beaglepack

Hmm jeg kommer lige med endnu en opdatering. Det går bare så langsom fremad. Såret heler ikke op - men forsætter med at væske og der er stadig en pæn bule at se. Pelsen er så småt ved at vokse til, men vi overvejer at barbere ham lidt igen - da det er sværere at holde rent når der er pels på. Jeg vasker stadig Darwin bagi et par gange i løbet af dagen. Han er ude af antibiotika nu - men virker generelt lidt irriteret på den her "byld" da han ofte "ordner" den.

Hans mave fungere normalt i øjeblikket - fin afføring, så han burde få noget ud af anal kirtlerne.

 

Hvis ikke der er en synlig bedring indenfor den næste uges tid, overvejer jeg lige at smutte over til dyrlægen med ham.

 

Sådan ser det ud i dag - billedet er taget her i eftermiddag.

DSC03834.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Hmmm... det er jo et lortet sted, at problemet sidder:hmm:......... Nåmen du må nok lade dyrlægen kikke....

 

Måske kommer der ikke rigtig ro på det, før sækken er helt fjernet..

Det skulle jo helst ikke vokse sig stort og grimt igen.. :(

 

Ja den sidder et dumt sted:???:

Hmm jeg ved ikke hvad der kommer til at ske - vil gerne undgå operation, men jeg følger naturligvis dyrlægens anbefalinger. Lige nu siger han det ikke er nødvendigt - men hvis det kommer til at jeg skal over med Darwin vil jeg da klart snakke med ham om det.

Problemet er også at Darwin skal have renset sine tænder - grundet hans mange mave problemer udover det har jeg lige i går fundet en slags "knude" eller i hver fald en hævelse i nakken på ham. Det kunne stamme fra en lidt voldsom leg med Oscar - men bekymringerne bliver altså ikke mindre af den grund :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ser meget bedre ud, men det er selvfølgelig ikke nogen trøst, når den ikke er i orden endnu. Det er selvfølgelig træls at den ikke rigtig vil hele, men på den anden side er det måske godt nok, hvis der stadig er en bule, for det kunne jo så tyde på at der sidder mere derinde. Jeg synes det lyder som en god idé at lade dyrlægen se på den igen, sidst på ugen, hvis der ikke er bedring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Den ser meget bedre ud, men det er selvfølgelig ikke nogen trøst, når den ikke er i orden endnu. Det er selvfølgelig træls at den ikke rigtig vil hele, men på den anden side er det måske godt nok, hvis der stadig er en bule, for det kunne jo så tyde på at der sidder mere derinde. Jeg synes det lyder som en god idé at lade dyrlægen se på den igen, sidst på ugen, hvis der ikke er bedring.

 

he he man er vel lidt pyldret :mrgreen:

Min bedre halvdel siger det samme som dig, at den ser bedre ud. Jeg er også godt klar over at ting tager tid og det kæmpe hulrum den her byld har lavet ikke bare heler op her og nu. Jeg forsætter med at vaske rumpe på ham - han er begyndt at finde sig fint i det - står stille nu når jeg gør det :lol: - så vanker der en kiks bagefter og det har han jo fundet ud af :mums:

Vi har lige snakket om det da vi spiste aftensmad, at dyrlægen skal se det hvis ikke der er bedring om en uges tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

he he man er vel lidt pyldret :mrgreen:

Min bedre halvdel siger det samme som dig, at den ser bedre ud. Jeg er også godt klar over at ting tager tid og det kæmpe hulrum den her byld har lavet ikke bare heler op her og nu. Jeg forsætter med at vaske rumpe på ham - han er begyndt at finde sig fint i det - står stille nu når jeg gør det :lol: - så vanker der en kiks bagefter og det har han jo fundet ud af :mums:

Vi har lige snakket om det da vi spiste aftensmad, at dyrlægen skal se det hvis ikke der er bedring om en uges tid.

 

Kun hundemennesker snakker røvbylder under aftensmaden:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Kun hundemennesker snakker røvbylder under aftensmaden:mrgreen:

 

He he - ja snakken går meget om beaglerne når vi spiser - det handler om alt lige fra lortens udseende og lige nu Darwins byld :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
Gæst Beaglepack
Hvordan går det med ham? Er bylden helt væk?

 

 

Tak - det går rigtig godt med rumpen :banan:

Darwin har stadig noget arvæv og der er heller ikke kommet pels på endnu sådan rigtig - men det kommer vel engang ?

 

Han er i hopla og har det fint. I dag bliver han 4 år - så han er blevet lidt forkælet :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh!! Tillykke med den firkantede dag:tillykke:

 

Og tillykke med fremskridtet i bagdelen:yeah:.. Der skal nok komme hår på igen. Silke har været ganske hvalpenøgen, nærmest intimbarberet på hele rumpetten og maven på grund af skab. Også halen... Og nu ligner hun en helt normal ældre dame igen. Med tæt tyk pels :bigsmile:. Når den gamle pige kan, så kan Darwin selvfølgelig osse..

For Silke tog det et par måneder. Darwin kan sikkert gøre det hurtigere..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Darwin siger tusind tak for fødselsdags hilsnerne :bighug:

 

Han havde en god dag - men ikke meget anderledes end andre dage. Jeg gik lidt længere ture med ham og så har vi leget ude i haven - altså menneske og hund - det syntes Darwin er sjovt - i sær når mor spæner rundt på græsplænen, så han kan løbe bagefter:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...