Hop til indhold

Hjemme fra igen fra shiba mødet


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg synes det gik ok. Lexus gik bare SÅ flot!!!!:klap:

Han sendt konstant dæmpende signaler, når quito knurrede/snerrede kikkede han væk og begyndte at snuse i jorden med siden eller bagdelen vendt mod quito. En enkelt gang gik det "galt" Quitos mor var uopmærksom i et sekund og quito var i hovedet på lexus. IKKE noget voldsomt mere en kraftig markering og først da han hang i læben på lexus sagte lexus fra, jeg fik med det samme quito lidt væk så det ikke skulle gå værrer.

Quitos mor vil nu købe en rigtig hundesnor i stedet for den fleksline:klap:

 

Vi fortsatte turen uden der var flere uheld. Lexus gik hele turen med lav hale rolige/langsomme bevægelser. Han var helt utrolig opmærsom på mig og hvor jeg helt præsis gik. Han søgt hele tiden at gå på den side af mig længs væk fra Quito, så jeg hele tiden var mellem lexus og quito

 

Vi vil prøve at gå nogle flere ture med quito i fremtiden og se om vi kan gøre ham mere "blød"

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det gik ok. Lexus gik bare SÅ flot!!!!:klap:

Han sendt konstant dæmpende signaler, når quito knurrede/snerrede kikkede han væk og begyndte at snuse i jorden med siden eller bagdelen vendt mod quito. En enkelt gang gik det "galt" Quitos mor var uopmærksom i et sekund og quito var i hovedet på lexus. IKKE noget voldsomt mere en kraftig markering og først da han hang i læben på lexus sagte lexus fra, jeg fik med det samme quito lidt væk så det ikke skulle gå værrer.

Quitos mor vil nu købe en rigtig hundesnor i stedet for den fleksline:klap:

 

Vi fortsatte turen uden der var flere uheld. Lexus gik hele turen med lav hale rolige/langsomme bevægelser. Han var helt utrolig opmærsom på mig og hvor jeg helt præsis gik. Han søgt hele tiden at gå på den side af mig længs væk fra Quito, så jeg hele tiden var mellem lexus og quito

 

Vi vil prøve at gå nogle flere ture med quito i fremtiden og se om vi kan gøre ham mere "blød"

 

Ihh altså Lexus :lun: Han er jo en sand terapihund :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh altså Lexus :lun: Han er jo en sand terapihund :5up:

:lol::blink: Jeg må jo nok indrømme at jeg er uforskammet stolt af bette-mand idag:oops:

 

Tror du der er nogen som kunne finde på at bruge en SÅ farlige(:rolleyes::lol::lol::lol:) hunderace som fransk-MASTIFF som terapi hund?

ej pjat.

 

Jeg kunne godt ønske at en af de der adfærds"dimser" ville se de to sammen og fortælle hvad vedkommende så

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::blink: Jeg må jo nok indrømme at jeg er uforskammet stolt af bette-mand idag:oops:

 

Tror du der er nogen som kunne finde på at bruge en SÅ farlige(:rolleyes::lol::lol::lol:) hunderace som fransk-MASTIFF som terapi hund?

ej pjat.

 

Jeg kunne godt ønske at en af de der adfærds"dimser" ville se de to sammen og fortælle hvad vedkommende så

 

Dogue, du burde få det videofilmet så Ninjamor kan bruge det til det foredrag vi har arrangeret :5up: Det lyder som om det ville være super godt at vise!!! Please??? :kys: :engel:

 

Du har vist god grund til at være stolt, ham Lexus er bare for lækker, både udvendigt og "indvendigt" :5up: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dogue, du burde få det videofilmet så Ninjamor kan bruge det til det foredrag vi har arrangeret :5up: Det lyder som om det ville være super godt at vise!!! Please??? :kys: :engel:

 

Du har vist god grund til at være stolt, ham Lexus er bare for lækker, både udvendigt og "indvendigt" :5up: :klap:

Ja det kunne da være lidt sjovt. Men kræver det ikke et video kamera:hmm::lol: sådan et fint aggreat har vi desværre ikke. Jeg hved heller ikke rigtig hvornår vi går den næste tur. Jeg kan da lige se om jeg kan finde ud af noget

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kunne da være lidt sjovt. Men kræver det ikke et video kamera:hmm::lol: sådan et fint aggreat har vi desværre ikke. Jeg hved heller ikke rigtig hvornår vi går den næste tur. Jeg kan da lige se om jeg kan finde ud af noget

 

Hvem har filmet det med Lexus og labben? Måske kunne du lave en alliance der? :mrgreen: Ej, jeg skal selvfølgelig ikke presse dig til noget, det lyder bare som om vi er mange der kunne lære en del af at se de to på "slap line" + at det jo ville være en oplagt chance for os herfra der skal med at "næsten se" Lexus :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::blink: Jeg må jo nok indrømme at jeg er uforskammet stolt af bette-mand idag:oops:

 

Tror du der er nogen som kunne finde på at bruge en SÅ farlige(:rolleyes::lol::lol::lol:) hunderace som fransk-MASTIFF som terapi hund?

ej pjat.

 

Jeg kunne godt ønske at en af de der adfærds"dimser" ville se de to sammen og fortælle hvad vedkommende så

 

Jeg syntes gerne du må være uforskammet stolt :blink:

 

Og som nollike skriver, total terapi mastiff 'dræber' vovse.

 

 

Jeg vil bare sååååååå gerne møde lexus :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes gerne du må være uforskammet stolt :blink:

 

Og som nollike skriver, total terapi mastiff 'dræber' vovse.

 

 

Jeg vil bare sååååååå gerne møde lexus :lun:

:5up: Jamen for at møde ham skale du bare lige over jydebroen, op til højre og lige lidt til venstre så er du her:blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
:lol::blink: Jeg må jo nok indrømme at jeg er uforskammet stolt af bette-mand idag:oops:

 

Tror du der er nogen som kunne finde på at bruge en SÅ farlige(:rolleyes::lol::lol::lol:) hunderace som fransk-MASTIFF som terapi hund?

ej pjat.

 

Jeg kunne godt ønske at en af de der adfærds"dimser" ville se de to sammen og fortælle hvad vedkommende så

 

Du må få en til at filme det - hvis ikke du vil dele (be om), så er det da en super ting at have på film bare til dig selv - for at kigge på hundesprog, ..og for at kigge på dejlige lexus :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: Jamen for at møde ham skale du bare lige over jydebroen, op til højre og lige lidt til venstre så er du her:blink::lol:

 

 

Ja, og den dag vi tager op til vores ven mors, på mors...så har i bare af at være hjemme.....der var også en dumle og pletøgle i nærheden ikk? :mrgreen:

 

 

Giv mig en lillefinger og jeg tager hånden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og den dag vi tager op til vores ven mors, på mors...så har i bare af at være hjemme.....der var også en dumle og pletøgle i nærheden ikk? :mrgreen:

 

 

Giv mig en lillefinger og jeg tager hånden :blink:

Jow, jow Pletøglen bor et stenkast fra os, dumle bor litd længere ude faktisk når i køre mod mors.

 

Ring eller skriv lige inden, så vi er hjemme;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååååårh :lun: hvis en hale kunne falde af ved at logre, så skulle i have ledt efter dumles når de var færdige med at lege.

 

 

Så kan man RIIIIIIIIGTIG se størrelses forskellen når lexus ligger ned og dumle total angriber en forsvarsløs hund :lol:

 

Hehe :lol: Det har du ret i, er nu glad for halen ikke falder af ved at logre, så kunne jeg godt nok bruge meget tid på at lede efter den :shock:

 

Hva? Forsvarsløs? Prøv lige at se hvor lille Dumle er, det er helt sikkert ikke ham der er kamphunden i det forhold :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu i efterlyser video af Lexus... Jeg kan godt nok ikke vise noget af Lexus og Shiba, men jeg kan da vise de noget uklare videoer jeg fik filmet med mobilen i dag :blink:

 

[ATTACH]3464[/ATTACH]

 

[ATTACH]3465[/ATTACH]

 

Spændt på om det virker :genert:

De er da gode de videoer ::5up:

Det blev til to billeder:lol::lol:

dogue1-albums-lexus-og-dumle-picture3713-mg-1090.jpg

 

dogue1-albums-lexus-og-dumle-picture3712-mg-1081.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...