Hop til indhold

Købe balancebom til agility hvor???


Annetteg
 Share

Recommended Posts

Vores agility holdtræning i dch tranbjerg har nu ligget underdrejet det sidste halve år. Og nu er det så lukket helt ned :cry:

Så nu vil jeg gerne have lidt udstyr herhjemme så jeg kan træne lidt mere.

Jeg tænkte at balancebommen var den mest praktiske og den sværeste forhindring for Buster. Den er så let at få feltfejl på :damn:

Hvor køber man en god en henne?

Jeg har kigget på shop til dyr. Den ser da meget fin ud, :5up:. Nogen der kender kvaliteten på den og findes den bedre og evt billigere et andet sted? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke du får den billigere end det... Men ved det ikke. har du spurgt HP? Han importerer dem også, men ved ikke om det mon ikke er til samme pris som tutti (som er næten dobbelt så dyre som **********) eller som dong som er lidt dyrere...

 

stjernerne er den shop du snakker om. Hvis du køber den vil jeg gerne høre om kvaliteten... For det er godt nok billigt og drømmer jo om aluminiumsforhindringer til klubben

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi købte fra HP til vores træningsplads. De er lette, og jeg tror også at han er én af de billigste i DK. Synes det er svært at gennemskue hvad shop til dyr ta'r for dem, det ser jo ud til at de har to forskellige slags under "agilitypakker", men kun én slags når man kigger på den side med enkeltvis..?

 

Hvis du kigger på brugte skal du lige være obs på at reglerne er lavet om, gældende fra januar. Mange klubber skifter derfor deres gamle kontaktfeltsforhindringer ud, og sælger de gamle. Men det gør de så fordi de ikke overholder de nye mål. Jeg ved ikke hvor meget det kan betyde, om man træner på en længere balance derhjemme, men det er i hvert fald noget at være obs på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige undersøge det der HP ;-)

Ja du har måske ret i det med de nye mål. Hvis man vil træne løbefelter på et tidspunkt er det måske vigtigt at målene er ens hver gang. :hmm:

Så er det nok bedst at købe et sprit nyt med korrekte mål :klap:

Skal bare lige have sparet lidt op først.... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...