Hop til indhold

skadet bagben:(


Cerus
 Share

Recommended Posts

Øv, Anton fin en sporline viklet omkring bagbenet, da vi var i skoven i weekenden. Og under et af hans glædeflip blev han hevet omkuld og lavede et kæmpe rul

Umiddelbart var der ikke noget at se og vi fortsatte turen igennem skoven til stranden - hvor han valgte at springe flere meter ned (i klitterne) og rullede rundt igen (dog uden line).

 

Nu humper han rundt på tre ben:cry: ØV. Han bruger benet lidt engang imellem, og det er værst hvis han har stået stille eller ligget ned.

Har en tid hos dyrelægen kl. 16 - men er bange for om der kan være sket noget med hans led.

Redigeret af Cerus
trykfejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis dyrlægen ikke finder noget, så vil jeg anbefale en massør, kiropraktor eller touch dame... Jeg står is amme situatuon med Karla PT. Hendes forben røg i et hul på vej i fuld fart, så hun slog en saltomortale. Hun har ikke været rengående on/ off i over en uge nu :-/ dyrlæge kan intet finde. Så imorgen er det en tur til mirakeldamen

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Bella keglede rundt da der var sne, og pludselig kunne hun ikke bruge det ene bagben. Var også ved at gå i koma, men havde en tid ved osteopaten 2 dage senere, så jeg holdt hende i ro.

 

Det viste sig at hun havde fået en lille blødning inde i leddet (jeg nåede at tænke korsbånd, knæskal, menisk m.m.), og efter en uge med ro og et par laserbehandlinger, var hun tip top igen:-)

 

Så ro på, og gerne afsted til massør/osteopat/kiro - og gerne en med laser og evt. ultralydsscanner (som kan se blødninger).

Link til indlæg
Del på andre sites

Har nu været ved dyrlægen og han er meget hævet og øm omkring 5.tåen. Han har fået smertestillende og skal så holdes i ro. Hvis han stadig halter på fredag skal hans pote røntgenfotografiers, da den så nok er brækket. Dyrlægen mente dog ikke det var så sandsynligt.

 

Så korte ture og ingen leg. Men er glad for, at hofte, knæ mm. er i tip top form.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...