Hop til indhold

Smuk labradorpige søger nyt hjem


Tweesa
 Share

Recommended Posts

Denne sødeste lille hundepige søger nyt hjem..

Gaia er en lille lækker labrador pige med DKK stamtavle som søger nyt hjem, da hendes ejere har fået meget lange arbejdsdage og Gaia synes det er lidt træls at være alene hjemme mere end en fem timer, uden selskab.

(Man har måske slebet sine tænder på en dørkarm.. lidt)

 

Gaia er fra juli 2013 og er altså godt igang med at være teenager, men på en utrolig stille måde!

Jeg har haft fornøjelsen af Gaia på hvalpe og unghundehold, og sjældent har jeg mødt så kærlig og skøn hund. Hun er træningsglad og har en super grundlydighed. Hun er betinget på indkaldt med fløjte fx

 

Gaia er vant til børn, katte, små og store hunde og endda heste

 

Gives bort til et godt, kærligt og blivende hjem, hvor man vil tage hensyn til at hun lige skal lære det der med at være alene hjemme (med en masse tålmodighed)

Der må meget gerne bo en anden hund i forvejen!

 

Ved interesse kan man skrive til [email protected] eller her - jeg screener folk benhårdt**og sender jer videre til ejerene..

747deaee-cc5a-41f3-b8f9-7f44e56e7bf8.jpg

514062bb-9b2e-44c8-8139-112363507e70.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst MilleLeth

Meget interesseret :) Skriv gerne på 29850786 :) Vi er en familie på 6, mor, far, 11 årig pige, 14 årig pige, 13 årig dreng og 19, snart 20, årig dreng :) Vi har også en lille hund i forvejen :) Vi har have, og tæt på hundeskove :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Kirsten Rasmussen

Hej .

Mit navn er Kirsten. Jeg er gift og bor på landet i Mellerup ved Randers. Vi har altid haft 2 hunde, men den ene er blevet aflivet pga. af alderdom, hun blev 13 år.Det var en labbehund. Vi har den anden hun en bla, mellem en labbe og en schæfer,men hun savner en anden hund og det gør vi også. Maya som hun hedder er 5 år.

Hvis i stadigvæk har jeres, kunne vi måske snakke videre sammen.

Venlig hilsen

Kirsten

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...