Besvaret Marts 20, 201412 år comment_1293850 Jeg vil gerne købe noget fra deres webshop, men det vil koste mig næsten 200 kroner, for at jeg kan købe noget til 89. (Minimumskøb på 149 + 29 kroners forsendelse) Jeg betaler selvf. selv prisen, og vi kan evt. splejse forsendelsen hvis du heller ikke skal shoppe vildt ind. Det er mere specifikt denne grimme, men praktisk line i str. M, jeg savner: http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundesnor_hundehalsbaand/flexi_snor/neon/372711 Mange hilsner! Rapporter
Besvaret Marts 20, 201412 år comment_1293868 Ved ikke liiiige mht. fragt - men ellers er det en god idé at kigge på zooplus.de, de er tit billigere end den danske hjemmeside :blink: Rapporter
Besvaret Marts 21, 201412 år Forfatter comment_1294056 Ved ikke liiiige mht. fragt - men ellers er det en god idé at kigge på zooplus.de, de er tit billigere end den danske hjemmeside :blink: Hele humlen handler ikke om varens pris, men om at jeg ikke gider handle for 150 kroner og derudover betale fragt, når jeg kun skal bruge 1 ting derfra. Men ellers tak. Rapporter
Besvaret Marts 23, 201412 år comment_1294329 Jeg skal muligvis bestille fra dem, inden for kort tid. Det kommer an på hvad de svarer mig omkring nogle godbidder. Jeg forventer i løbet af ugen. Rapporter