Hop til indhold

Spondylose


Gæst Beaglepack
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack

Jeg glemte lige at skrive at når jeg lufter Charlie i nabolaget er han altid i en dressurline - jeg bruger en ekstra elastisk kobling mest for at hvis han stopper brat op så får han ikke det der ryk i skulder partiet og så er det også godt for min skulder - især når han går bagved mig og så stopper så min arm trækkes bagud.

 

Charlie har altid gået pænt i snor så der er ingen ko på isen der. Når han er i "området" har han flexline på så han lige kan rende lidt og støve rundt. Han interessere sig ikke for fremmede hunde og gider slet ikke snakke med dem - hjemme leger han jo med Oscar og Darwin - men det styrer han fint selv og når han er træt af det går han bare. Mine beagler tromler så heller ikke hinanden ned - det har de aldrig gjort - men leger mest de her "jagtlege" hvor en løber forest og så de andre to bagefter.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Krøllebølle

Har også prøvet de der canonsan man drysser ud over maden, men du kan tro der bliver spist godt udenom.

 

Har forsøgt med hokamix pulver, har opgivet, han spiser intet der er mistænkelig og er generelt småspisende og kræsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Det går stadig godt med Charlie. Vi går tur hver dag i "området" mest fordi han skal vedlige holde sine muskler. Charlie går så i flex line så han selv kan styre sine bevægelser. Det er gået godt her de sidste par dage. Hans mave er stadig i orden og om et par dage skal jeg sætte dosis ned på Cortaflex.

Charlie styrer selv om han vil op og ligge i vindueskarmen - men der foregår ingen vilde lege med de andre to - det stopper vi, men ellers er Charlie god til at sige fra.

I går fik Darwin sådan et fjolle flip og det gik ud på at han fræsede rundt og var helt overkåd som et lam der lige er lukket ud på græs :lol: Det gik lidt ud over Charlie som fik nogle puf og hoppen op på ryggen af ham - så det stoppede vi ved at lukke Darwin ud i haven sammen med Oscar - de kan nogle gange være lidt voldsomme ved hinanden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
:-DDet er så dejligt at høre...

 

Måske får han en rigtig god lang sommer...

Og efterår...

og vinter...

 

Man begynder at kunne se længere end bare fra week-end til week-end...

 

Charlie ender såmænd med at blive tussegammel...:lun: ---Ligesom Silke...

 

Ja det håber jeg da også at han bliver - gammel. Jeg vil jo gerne beholde ham 5-6 år endnu. Det jeg egentlig er mest bekymret over er hans grå stær - men han klarer det nu fint og vi tager en masse hensyn til ham på det område

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare så dejligt at høre at det går fremad :5up: Selvfølgelig har han en masse gode år tilbage ;-)

Jeg elsker at læse de gode nyheder, man kan jo ikke lade være med at bekymre sig, selv om man ikke kender nogle/ret mange personligt her inde fra. Man føler jo på et aller andet punkt at man kender hinanden :-D

Giv alle hundene et ordenligt møzzer fra mig :kys::kys::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...