Hop til indhold

Det der med A38


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack

Hvis det er for mælkesyre bakterier så er cultura naturel den bedste, da der er flest mælkesyrebakterier i. A- 38 kan naturligvis også bruges bare det er naturel.

 

Du skal ikke give hende Cheasy m/vanilie da den indeholder sødestoffer og det er ekstremt giftig for hunde - nogle gange med dødlig udgang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min sidste hvalp fik RC 15 kg med fra opdrætter. Og efter det skiftede vi til Arion. Begge dele var helt uproblematisk. Jeg fulgte vægten, output og almentilstanden og havde aldrig noget at klage over. Men du vil over på kornfri? Det er derfor du skifter ikke? Hvad vejer den egentlig som 8 uger sådan en?

Link til indlæg
Del på andre sites

Min sidste hvalp fik RC 15 kg med fra opdrætter. Og efter det skiftede vi til Arion. Begge dele var helt uproblematisk. Jeg fulgte vægten, output og almentilstanden og havde aldrig noget at klage over. Men du vil over på kornfri? Det er derfor du skifter ikke? Hvad vejer den egentlig som 8 uger sådan en?

 

Hun vejer 3,5 kg:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

men er der ikke noget med at hundemaver ikke kan med mælkesyrebakterier af en eller anden grund?

 

jeg har selv brugt A38 - så spørger nu kun fordi jeg synes at have læst det et sted?

 

De tåler mælkesyrebakterier, men voksne hunde tåler ikke laktose (mælkesukker). Babyhunde producerer stadig lactase, altså enzymet der nedbryder laktose, og tåler derfor mælkesukker. Og man kan åbenbart give mælkesukker hver dag hele hundens liv så den fortsætter produktionen af lactase.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine hvalpe får fra 3 ugers alderen tilbudt A 38 (3,5% fedt) og især på varme dage er det et super mellemmåltid. Som helt små må de ikke få det kold, det får lige en tur i mikroovnen. Ved overgang til tørkost er det også et hit, for dem der er vænnet til det. Mine voksne tåler det stadig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Mine beagler får også A-38 eller lign. hver dag. De får det om formiddagen sammen med lidt ekstra probiotics på toppen. De elsker det og tåler det fint i deres maver. Om sommeren hvis det er meget varmt får de det også som et måltid hvor jeg blander vand i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...