Hop til indhold

Hej


Gæst Saew
 Share

Recommended Posts

Er helt ny her inde og grunden til jeg har meldte mig ind er at jeg har besluttet at jeg gerne vil have en hund. skal så bare lige have fundet den helt rigtige og indtil da kan jeg forhåbentlig lære noget nyt her inde. :)

 

Mit navn er sanne og jeg er 28 år gammel, bor sammen med mine rotter og 2 akvarier. Havde ind til for kort tid siden også en kat, hun er desvære nu død og tænker derfor at nu kunne jeg godt tænke mig en hund. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har tanker om labrador eller en blanding hvor labrador indgår. har kigget frem og tilbage på nogle racer men bliver ved med at vende tilbage til en labrador.:-D

 

Hvorfor Labrador........ Hvis du beskriver hvad det er du kan lide ved Labrador kan andre måske byde ind med alternativer som tilbyder det samme. Ikke at Labrador ikke er et super godt bud, men altid rart at fåå alternativer.. Du får måske samtidig checket om din forestilling om Labrador holder set med andres øjne

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for velkomsten. Grunden til jeg tænker Labrador er af flere grunde, dens rolige temperament, at den er en af de nemmeste hunde at træne, den er glad for andre mennesker og ikke en bange hund. Har minimal pels pleje og kan sammen med mindre dyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for velkomsten. Grunden til jeg tænker Labrador er af flere grunde, dens rolige temperament, at den er en af de nemmeste hunde at træne, den er glad for andre mennesker og ikke en bange hund. Har minimal pels pleje og kan sammen med mindre dyr.

 

Ja, sådan er en del Labradorer, så du er nok på rette spor. Jeg tror at Labrador er et godt valg for rigtig mange og du nævner netop nogle af grundene. Der er nok også andre racer der kunne komme på tale. Er der noget der taler imod Labrador? Har den fx. den ideelle størrelse? Den er rolig og let at træne, men kræver så også at få lov til at bruge sine gode egenskaber, så der skal afsættes tid..

 

Og det er et studie i sig selv at finde den rette Labrador fordi den avles i flere typer.. F1 labrador til jagt og markprøver og en noget anderledes type mest til hygge og udstillingshund og alt derimellem. Det kan godt betale sig at studere kennelers hjemmesider, artikler om Labrador og måske bede om råd herinde.

 

Når du siger let at træne.. Hvad tænker du så du vil træne til?. Lydighed, agility, jagt eller?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tænker at det har lyst til at træne så når jeg laver nogle fejl er det til at ratte op igen. ja det kan man jo med alle hunde men nogen har bare mere lyst til at træne end andre. Har overvejet om agility måske er en ide men ved intet om hvor man går til det andet end det kunne være meget sjovt og en måde hunden får brugt sin energi på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...