Hop til indhold

Dosering af Frontline


Gæst MesterJakel
 Share

Recommended Posts

Gæst MesterJakel

Hejsa

 

Vi er flyttet til en gammel bydel i vores Kinesiske hjemby. Udenfor er der vanvittigt mange vilde katte. Udover en værre mjaven om natten så har jeg også en forventning om at de allesammen har lopper og andet godt. Derfor har vi bestilt noget Frontline, men hvordan bruger jeg det på en 3kg langhåret chihuahua? Jeg er helt med på at det skal dryppes mellem skuldrene, men skal jeg bruge hele indholdet ? Det er en paking med "Op til 20kg" hunde, og der er jo et stykke fra 3kg.

 

/På forhånd tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MesterJakel

Takker for svarene. Jeg har lige fået at vide af min kone at det faktisk var en "op til 10kg" dosering vi får. Der må være lidt knas med oversættelsen. :) op til 10kg, så får han ca. halvdelen.

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen::shock:Hvis det er en kinesisk udgave at frontline, du har fået fat i, så er det måske en ide at læse den danske indlægsseddel.. :

 

 

http://www.produktresume.dk/docushare/dsweb/Get/Document-15601/Frontline+Pour-on+Vet.%2C+kutan+opl%C3%B8sning+100+mg-ml.doc

 

Den mindste størrelse af Frontline kan bruges på hunde ned til 2 kg. Og hvalpe skal være mindst 8 uger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...