Hop til indhold

Udstilling spørgsmål


Recommended Posts

lidt offtopic Anne Mette: Men hvordan kan det egentlig være at valget faldt på euraiser?

Og flot du må købe egen hvalp og have den når du er på bosted. Altså også set i lyset af at du kun er 16 :-D

 

Tror AnneMette er 19... Synes jeg bestemt hun har skrevet et sted... Men stadig super, at bostedet tillader det. Man skal ikke undervurdere effekten af en hund i hverken en helingsprocess efter sygdom, eller som en kick-starter til social interaktion

 

edit. Det er mig der ikke kan læse :mrgreen: du har helt ret, hun har selv skrevet her i tråden at hun kun er 16 år ... Ved ikke lige hvor det 19 kom fra...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

:lun:Hvis jeg var dig ville jeg gå ind på DKK´s hjemmeside : www.dansk-kennelklub.dk der kan du se alt om udstillinger, samt hvor gammel hunden skal være i de forskellige klasser , din alder er ligegyldig , medmindre du melder dig til i Juniorhandling - her er det dig og din håndtering af hunden som dommeren bedømmer ( ikke hundens udseende ) som ellers er det der bedømmes på en udstilling. Desuden ville jeg melde mig ind i racens specialklub - de kan hjælpe dig meget med fks. pelspleje - træning osv. som mange klubber afholder kurser i . Held & Lykke !

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...