Hop til indhold

hårde gummiliner..?


korvis
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg lige anbefalet gummiliner i en anden tråd - og så kom jeg lige i tanke om at jeg faktisk har et lille problem med én af mine egne... :hmm: Jeg har 3 gummiliner af forskellige mærker: en Julius k9, en Liopard, og en Mystique. Og den fra Mystique er bare hård og stiv i det. Hvad kan man gøre for at gøre den lidt mere blød i det? Jeg har siddet og nulret den, meget endda, men det hjælper ikke rigtig... Den fra Julius k9 har været dejligt blød fra start af, den fra Liopard er helt ny og endnu ubrugt, desuden en tak bredere end de andre, men stadig blødere end den fra Mystique. Det irriterer mig, for jeg har jo brug for den Mystique-line, men vælger den konstant fra fordi den er så hård/stiv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske kan du prøve med sådan noget man bruger til at behandle gummistøvler, der er lavet af naturgummi?

 

Hi hi, så fandt du min tråd - har lige skrevet om den i den anden linetråd! :lol:

 

Hmm, det var måske en idé..? Og det har jeg endda hjemme, må prøve det på et lille stykke af linen! Tak for den idé! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...