Hop til indhold

passer bur


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Gæst Marolle

Jeg tror heller ikke at pladsen bliver et problem. Har selv overvejet det til en golden på 34 kg. i den ene side.

Og så vil jeg bare viske, at det vist nok er noget billigere på den tyske side :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Marolle, tak, der er sørme omkring 300 at spare ;)

 

Det er en ford Mondeo, men måler selvfølgelig efter. tak.

 

Dorthe det bur er alt for fedt, men det er også pænt pebret :(

 

Tænker også om ikke det er smartest at få et bur der består en form for crach test, så det også beskytter hundene?

Link til indlæg
Del på andre sites

Marolle, tak, der er sørme omkring 300 at spare ;)

 

Det er en ford Mondeo, men måler selvfølgelig efter. tak.

 

?

Nu ved jeg ikke hvilken årgang mondeo i har, men bemærk lige at på en af de ældre modeller er bagklappen mindre end selve rummet i bagagerummet.

Så selv om buret kan være i bundmål, så tjek lige den kan gå ind af bagklappen.

 

Mit bur kan i teorien stå i mine forældres Mondeo, men den kan ikke gå derind, der mangler en cm i åbningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Jeg ved godt at det jeg linker til er lidt dyrt, MEN de andre bure vi havde kig på kunne ikke gå ind af bagklappen på vores bil... så jeg måtte spare et par måneder ekstra for at få dette bur.

 

 

Det var for dyrt at skifte bilen ud ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvilken årgang mondeo i har, men bemærk lige at på en af de ældre modeller er bagklappen mindre end selve rummet i bagagerummet.

Så selv om buret kan være i bundmål, så tjek lige den kan gå ind af bagklappen.

 

Mit bur kan i teorien stå i mine forældres Mondeo, men den kan ikke gå derind, der mangler en cm i åbningen.

 

åhh okay, det får vi da lige tjekket. Det er vist en 07, tror jeg nok.

Vi har lige skiftet bil så har ikke mega meget styr på det - men har da lært at finde den på parkeringspladsen nu ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt at det jeg linker til er lidt dyrt, MEN de andre bure vi havde kig på kunne ikke gå ind af bagklappen på vores bil... så jeg måtte spare et par måneder ekstra for at få dette bur.

 

 

Det var for dyrt at skifte bilen ud ;-)

 

Ja vi har jo lige skiftet bilen, så må hellere nøjes med at finde et bur der passer ;)

Det ville være noget lettere hvis man lige kunne prøve det i bilen uden det kostede porto og dyre penge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...