Hop til indhold

Dorit søger weekendophold 15.-18. Maj


 Share

Recommended Posts

Jeg skal på træningsweekend med Bella torsdag eftermiddag-søndag eftermiddag, og vil helst ikke have Dorit med:-)

 

Hun er til den tid 15 uger, renlig, sover igennem om natten, fuld af fis og ballade, forstår et nej, ødelægger ikke ting, elsker at være i sofaen, gider ikke gå tur (men når hun først er kommet afsted er det fedt) og er vant til andre hunde. Hun elsker alle, specielt hvis de gider snakke. Og endnu mere hvis de har mad.

 

Betaler gerne. Helst max 1 times kørsel fra Århus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal på træningsweekend med Bella torsdag eftermiddag-søndag eftermiddag, og vil helst ikke have Dorit med:-)

 

Hun er til den tid 15 uger, renlig, sover igennem om natten, fuld af fis og ballade, forstår et nej, ødelægger ikke ting, elsker at være i sofaen, gider ikke gå tur (men når hun først er kommet afsted er det fedt) og er vant til andre hunde. Hun elsker alle, specielt hvis de gider snakke. Og endnu mere hvis de har mad.

 

Betaler gerne. Helst max 1 times kørsel fra Århus.

 

Nej nej nej! Du skal da have hende med (går ud fra at du skal til Himmerlandsgården). Jeg vil SÅ gerne møde hende - Joppe siger at han også vil!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dorit er i dén grad afsat:-) Fatter ikke at så mange vil passe hende:lol:

 

Vi skal dele sommerhus med 3 andre mennesker og hunde, og jeg er lidt nervøs for om Dorit vil skabe konflikter mellem de voksne hunde. Bella vil jo nok tage hendes parti. Og jeg vil være ked af at skulle have hende i baghovedet når jeg træner Bella.

 

Så jeg synes den bedste løsning er at få hende afsat. Så kan Bella også få fred for hende:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dorit er i dén grad afsat:-) Fatter ikke at så mange vil passe hende:lol:

 

Vi skal dele sommerhus med 3 andre mennesker og hunde, og jeg er lidt nervøs for om Dorit vil skabe konflikter mellem de voksne hunde. Bella vil jo nok tage hendes parti. Og jeg vil være ked af at skulle have hende i baghovedet når jeg træner Bella.

 

Så jeg synes den bedste løsning er at få hende afsat. Så kan Bella også få fred for hende:mrgreen:

 

Ej Joppe er virkelig ked af at han ikke kan lege med hende :( Næste gang vi ses, så skal hun med. Basta!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Jeg ville også gerne passe Dorit :lun: men er lidt bange for at mine to tunge drenge ville blive lidt voldsomme for hende, men jeg gad virkelig godt passe den lille trold ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dorit er i dén grad afsat:-) Fatter ikke at så mange vil passe hende:lol:

 

Vi skal dele sommerhus med 3 andre mennesker og hunde, og jeg er lidt nervøs for om Dorit vil skabe konflikter mellem de voksne hunde. Bella vil jo nok tage hendes parti. Og jeg vil være ked af at skulle have hende i baghovedet når jeg træner Bella.

 

Så jeg synes den bedste løsning er at få hende afsat. Så kan Bella også få fred for hende:mrgreen:

 

Altså på HF ELSKER vi jo hvalpe - og så er det jo kun for en weekend, så man kan afsætte kræet, når man er ved at køre død :mrgreen:.

 

Kan nu godt forstå, at du vælger at få hende passet, når I skal bo sammen med andre i sommerhus - det er måske også meget rart for Bella at have en aleneweekend med dig.

 

Håber på en god træningsweekend for dig og Bella og en god ferie for Dorit :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...