Hop til indhold

I dag blev min længe ventede pige født <3


sonja77
 Share

Recommended Posts

Hyggeligt hvalpebesøg i dag. Nu er de begyndt at opsøge en, når man sætter sig ind i hvalpegården, og de kan godt lide at blive nusset. Og i morgen skal jeg passe dem fra sidst på eftermiddagen til lørdag morgen. :lun:

 

Elsa

IMG_1255.jpg

 

Anna

IMG_1241.JPG

 

Sven

IMG_1305_lysnet.jpg

 

Kristoff

IMG_1308_lysnet.jpg

 

Olaf

IMG_1238.jpg

 

Og så lige et af Anna, der krammer Elsa, mens de ligger i ske :hjerte:

IMG_1327_lysnet.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 249
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvalpene er vokset IGEN! Og nu kan de løbe! Og Kristoff går konsekvent hen på aviserne, når han skal tisse - de andre tisser stadig bare, hvor de er. :mrgreen: Jeg havde Tysons gamle kattetunnel med til dem, den syntes de var sjov at kravle igennem og sove i.

 

Elsa (i tunnellen)

IMG_1421.jpg

 

Kristoff og Anna

IMG_1437.jpg

 

Olaf

IMG_1445.jpg

 

Sven

IMG_1444.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvalpene er SÅ søde og sjove nu - og store! Pigerne vejer nu over 1500 g. :-)

 

Med det samme jeg satte mig ned i hvalpegården, kom de alle sammen drønende og ville hilse og kravlede op på skødet af mig og bed i mit tøj. Og da jeg lagde mig ned, kravlede de rundt overalt på mig og brugte min hestehale som hvalpelegetøj. Og de slikkede mig overalt i ansigt og bed i mine fingre og tæer. :lun: Anna og Elsa var klart de frækkeste og skiftedes til at være den vågne terrorist, der drønede rundt og lavede ballade og vadede rundt på deres sovende søskende. :lol:

 

Anna

IMG_1485.jpg

 

Elsa

IMG_1555.jpg

 

Olaf

IMG_1655.jpg

 

Sven

IMG_1505.jpg

 

Kristoff

IMG_1639.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare ved at være blevet sjove at følge :mrgreen:

 

Kan se at de er kommet til det stadie, hvor kæberne skal bruges til at bide i ALT = Man husker ikke at tage sko med snørebånd på, når man skal på hvalpebesøg :engel:

 

Og hvor er det dejligt for Lone, at hun kender hvalpekøberne.

Det må være så rart, at vide hvem man sender sine hvalpe ud til.

 

Og for dig, at du kan følge hendes kuldsøskende. Det er bare så sjovt at ses med kuldsøskende engang imellem og følge deres udvikling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvalpebesøg i går - alle hvalpene kommer stadig myldrende, når man sætter sig ind i hvalpegården, og de kravler på skødet og vil nusses og lege ( = bide i ens fingre :lol:).

 

Anna og Elsa er mega frække og sjove og tumler rundt og leger. :lun: Kristoff var de første uger noget af et brokkedyr, men han er holdt op med at brokke sig, efter at hvalpene regelmæssigt får rigtig mad, så måske var han bare sulten? :vedikke: Han er mega kær og går fra at buldre rundt til at sætte sig på numsen og stene ud i luften. :mrgreen: Olaf kigger stadig en dybt og længe i øjnene, som om han prøver at se ind i ens sjæl. :hjerte: Og Sven er en lille fræk en med rigtigt gavtyveblik. Han drøner konstant gennem kattetunnellen. :hundifart:

 

Anna

Anna.jpg

 

Elsa

Elsa.jpg

 

Kristoff

Kristoff.jpg

 

Olaf

Olaf.jpg

 

Sven

Sven.jpg

 

Og pigerne sammen :lun:

Anna-Elsa.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...