Hop til indhold

søger gul lab tæve


Gæst simonemlarsen
 Share

Recommended Posts

Gæst simonemlarsen

Hej Alle sammen

Jeg leder efter en ren gul lab tæve på omkring 1-3 år som også leder efter en blivende familie. Jeg leder for en ældre men relativ aktiv mand på lige knapt 70 år, der for nyligt måtte sige farvel til sin tidligere hund.

Han har altid haft hund og behandler dem som var de mennesker. Hans tidligere hund var hans følgesvend og var med ham alle steder, og sådan en følgesvend ønsker han sig igen. Hvis der er nogle der kender nogle der skal af med deres gule lab tæve, eller hvor jeg ville kunne finde en så skriv gerne til mig. Skriv evt. For flere informationer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Heidi, 2 år.jpgPå hjemmesiden www.graeskehunde.dk, står en smuk ung ca. 2 årig gul labtæve, ved navn Heidi. Hun er velbeskrevet6 som typisk lalleglad labber og er ikke en hund født på gaden, men bare nok smidt ud pga flytning/sygdom eller mangel på penge.

 

Hvis den har interesse, skal der nok være noget hundeegnet back up i mandens omgangskreds, da manden jo ikke er så ung mere. Heidi er meget smuk, synes jeg. Du kan jo forelægge hende for ham og hjælpe med evt at ansøge om adoption.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...