Hop til indhold

Hej


Gæst Sima
 Share

Recommended Posts

Hej i dejlige hunde tosser :)

 

Jeg er ny herinde som bruger, og har desværre ikke hund mere da jeg har måtte sige farvel til min elskede hund for et lille halvt år siden .. :megaked::megaked:

 

2012-09-16-907.jpg

 

Han var den dejligeste i verden og gud hvor jeg dog savner ham hver dag...

 

Nu er jeg så ved at finde en ny vaps at kaste min kærlighed på, og har måske allerede fundet ham igennem border collie klubbens redningsfond, da jeg længe har ønsket mig at dele hjem med en border men min gamle hund var ikke så glad ved andre hunde så det har ikke været aktuelt før nu....

 

Ser frem til at nyde jeres selskab og se på jeres dejlige hunde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle tre, jeg er sikker på jeg nok skal komme til at trives herinde :mrgreen:

 

Ihh jeg glæder mig utrolig meget til imorgen der skal jeg ud og møde Max, som jeg håber vil passe perfekt ind her hos mig :lun:

 

Max.jpg

10461906_10203181762197872_1765273668_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han ser dejlig ud og lyder dejlig i følge pia fra redningsfonden.. :hjerte:

 

Sagde ellers til mig selv da den gamle blev aflivet, at jeg aldrig skulle have hund igen, det var simpelthen så hårdt, havde jo haft ham fra lille hvalp af, og til han måtte aflives alt for tidligt 12 år gammel sheltie , havde regnet med at han mindst levede til han var 15:megaked: men han havde gigt i begge forpoter og i bagbenene, gråstær så han kunne ikke se meget og blev sær på sine ''gamle'' dage... dagen før dyrlægen kom hjem og lagde ham til at sove, sov han det meste af tiden og når han ikke sov så pev og skreg han, og kunne hverken holde på nr 1 eller nr 2 så var det på tide at sige farvel... men hold op jeg tudede hver dag i en måned....

 

Men kan ikke undvære at have hund, så nu håber jeg snart der flytter en BC ind, har længe været forelsket i racen, og dens arbejds lyst, så håber det bliver Max der flytter ind her :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...