Hop til indhold

Hvor mange hunde har du?


Maria84
 Share

Recommended Posts

Herhjemme bor der 2 hunde :hjerte:

 

Ninja - labrador/korthåret hønsehund/kleiner münsterländer. Fyldte 4 år denne måned, men vi glemte hendes fødselsdag :oops:

 

Mollie - Dansk-svensk gårdhund/Border Collie/Golden Retriever. Er ca. 2½ år.

 

Lige nu er der absolut ingen planer om næste hund. Når vi ikke har vores to skønne tøser mere, kan det godt være at vi lige holder en pause fra hund på 1-2 år, hvor vi så er mere frie i forhold til at rejse osv. Det kan dog også godt være at vi ender med at anskaffe os den tredje hund, når Ninja begynder at blive gammel. Men det sker kun, hvis vi bor i stort hus med have til - kan ikke lige overskue 3 hunde i lejlighed på 3. sal :lol:

 

1374961_10152486954925561_6532647468167434663_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

hejsa

jeg har til daglig en dejlig bernen sennen han på 2 år, men har da overvejet en mere....

men lige i denne weekend passer jeg hans fætter så har 2 store bernere i huset og det er for meget når mit hus ikke er større...

så holder mig til en så længe vi bor på 73 kvm.

Link til indlæg
Del på andre sites

3 dejlige labber

 

Chabal 29 mdr

Liva 25 mdr

Conrad 11 uger

17.06.2014 d.jpg

 

Egentlig var grænsen 2.

Men vi tog Liva i pleje, og desværre hende og Chabal torpederet min kronprins Cody i haven, så han på mystisk vis fik slået hul på sin tarm og døde.

Samme dag han døde, blev sønnike Conrad født. Og jeg valgte at ta en parringshvalp.

Liva fik lov at blive, da min kæreste blev meget glad for hende på kort til

 

Cody, min once-in-a-lifetime..

For pokker, jeg savner ham :megaked:

DSC_1895.jpg

Chabal25.03.2014.3.jpg

Liva25.03.2014.4.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her var de hunde jeg holdt Jul med.

b13_9256.jpg

- dog ikke alle "mine". (-3) Eneste chance for at få dem alle på et billed var at parkere gamle "Kattemor" midt i flokken med en håndfuld godbidder.

Nytårsnat prøvede de alle (bortset fra Kattemor) at komme til at ligge i sengen hos mig. De vejer ca 200 kilo tilsammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Pt. tre dobere

 

photo.jpg

 

Greta til venstre er - tja - vi har haft hende i snart otte år og hun var voksen da vi fik hende, så minimum 9 men nok nærmere 10 eller 11.

 

Apollo i midten hentede jeg på et internat i april, dagen før han ville være blevet aflivet pga. pladsmangel. Han er max 2 år gammel. Han er foreløbig kun i pleje hos os, men finder vi ikke et godt hjem til ham, så bliver han jo boende. :-D

 

Leah til højre er min lille stjerne. Hun er to år gammel. Vi fik hende som næsten-hvalp, hun var ud af et kuld på 7 som var blevet kasseret og boede under en trailer de første måneder af deres liv. Så pga. underernæring som hvalp er hun ret lille af statur, men hun er perfekt for mig. :lun: Vi dyrker lydighed og agility.

Link til indlæg
Del på andre sites

2 stk pt :blink:

 

Gizmo - Vizsla dreng på 4 år, han er min stjerne, mit et og alt... Han bliver brugt til jagt, markprøver, schweissprøver, og så har vi prøvet lidt agility, rally og lydighed, men det var vidst mest for min skyld, Gizmo gider det ikke rigtigt, han er og bliver en jagthund :hjerte: Så det får han lov til at være :blink:

 

Ling - Jack Russell/Dansk-Svensk Gårdhunde blanding på 10½ år, min lille maskot og tro følgesvend :lun: Han er udelukkende en hygge-sofahund, som nyder sit otium, han har haft en del sværheder igennem livet, og er bl.a. blind på det ene øje... Så han skal bare have det godt og forkæles :blink:

 

Og så har jeg en hvalp "på vej", men der går nok 1-2 år før det er en realitet :blink: FT Cocker spaniel :slem:

Er dog allerede gået i gang med at tænke over navne... :slem::genert:

 

215380_10200915750637233_1574078204_n.jpg

10154504_10203216611077306_1482250956648333937_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...