Hop til indhold

Kan I anbefale en dyrlæge i "ferie-landet"?


Hofferne
 Share

Recommended Posts

Om små 3 uger skal jeg på ferie i et sommerhus nær ved Løgstør, og senere på sommeren et smut til Tønder. Så jeg tænkte om der er nogen herinde der kan anbefale en god dyrlæge i nærheden af de to steder?

 

Sinus lider af kronisk mavesår, og får trods medicin ind imellem stærke smerter, som kræver akut dyrlægebesøg. Jeg har tidligere oplevet en mørk vinternat at få fat i en vagtdyrlæge (i Esbjerg) som sagde: "Der er ingen hund, der dør af mavesmerter - giv ham en panodil og kom igen i morgen!" Jeg sagde "Hvad - panodil?" hvortil han svarede: "sådan en stor hund dør ikke af at få en panodil" og så var den telefonkonsultation slut :stupid:

 

Jeg håber aldrig mere at møde en så useriøs dyrlæge, derfor forsøger jeg nu altid at være forberedt inden jeg tager afsted, sådan at jeg har et tlf.nr. klar, hvis det skulle ske jeg får brug for hjælp. Og så var det jeg tænkte, at mange herinde sikkert ved hvor jeg kan henvende mig - eller hvor jeg ikke skal ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender kun dyrlæger i Rødekro og Haderslev, så det er nok for langt væk. Måske er der nogen der kender nogle gode dyrlæger tættere på. Men skulle du alligevel være interesseret i et tlf nr. til en af dem, så siger du bare til :-D

 

Jeg kan godt forstå at du er forsigtig efter den oplevelse med den meget inkompetente dyrlæge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan foreslå dyrlægerne City syd, som holder til i det syd-vestligste af Aalborg. Det er et stykke fra Løgstør, men alligevel ikke helt vildt langt.

Det er simpelthen de dyrlæger, jeg har været allermest tilfreds med og kører selv knap 1/2 time, for at bruge dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Jeg bruger den i Haderslev og vi er rigtig meget tilfredse, skriv en PB så skal jeg nok sende adresse og tlf.... ;-) men det er jo stykke fra Tønder - men igen de er så flinke og selvom man kan (som jeg nogen gange kan være) være en pylrer mor tager de en alvorligt hver gang ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...