Hop til indhold

Byd velkommen til lille Caleb


Camilse
 Share

Recommended Posts

På onsdag har Calle boet her i fire uger. Han er blevet en del af familien herhjemme, han får lov til meget af Cassi, men hun sørger også for lige at fortælle ham at det er hende der bestemmer.

 

Der ikke nogen spændende billeder, men jeg har tre billeder, der er taget med en uges mellemrum, samme sted, og dækker de første knap tre uger. Og nøj han vokser...

 

calle1.jpg

calle2.jpg

calle3.jpg

 

Selvom han er en ballademager om man dagligt bliver lidt halvtræt af ham, så elsker man ham jo alligevel, og heldigvis bliver der mindre og mindre ballade.

 

I morgen starter jeg på arbejde igen, så det er første gang de skal være alene hjemme. Jeg overvejer at lade dem have åben havedør, så de kan gå udenfor, men på den anden side, så vil jeg helst ikke have han skal have frist spil i stuen, hvor han virkelig kan finde på at lave ballade.

 

Åh, ja, han er begyndt at kunne komme i sofaen, og da han blev vejet i torsdags sagde vægten 8,1 kg. Jeg huskede det som at Cassi vejede præcis 8 kg, da hun var 8 uger, men dyrlægen havde noteret at hun vejede 6,2 kg. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

På onsdag har Calle boet her i fire uger. Han er blevet en del af familien herhjemme, han får lov til meget af Cassi, men hun sørger også for lige at fortælle ham at det er hende der bestemmer.

 

Der ikke nogen spændende billeder, men jeg har tre billeder, der er taget med en uges mellemrum, samme sted, og dækker de første knap tre uger. Og nøj han vokser...

 

[ATTACH=CONFIG]120678[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]120679[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]120680[/ATTACH]

 

Selvom han er en ballademager om man dagligt bliver lidt halvtræt af ham, så elsker man ham jo alligevel, og heldigvis bliver der mindre og mindre ballade.

 

I morgen starter jeg på arbejde igen, så det er første gang de skal være alene hjemme. Jeg overvejer at lade dem have åben havedør, så de kan gå udenfor, men på den anden side, så vil jeg helst ikke have han skal have frist spil i stuen, hvor han virkelig kan finde på at lave ballade.

 

Åh, ja, han er begyndt at kunne komme i sofaen, og da han blev vejet i torsdags sagde vægten 8,1 kg. Jeg huskede det som at Cassi vejede præcis 8 kg, da hun var 8 uger, men dyrlægen havde noteret at hun vejede 6,2 kg. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro...

 

Hvis hun vejede 8 kg som 8 uger, var hun godt nok stor. Lemon vejede 4,75 kg dagen før sin 9 ugers fødselsdag og 5,4 dagen før sin 10 ugers fødselsdag.

 

Har du slet ikke trænet alene hjemme med ham (siden du skriver, at i morgen er første gang, de skal være alene hjemme)?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, de har skam været alene hjemme mange gange og har været alene et par timer hver dag(og de har på skift været helt alene hjemme også). Bare ikke i så mange timer. Og der skulle have stået 12 uger :blink:

 

Nåhhh, det var bare fordi du skrev for første gang. Så er jeg mere rolig. :-)

 

Nu ved jeg jo ikke hvor stor lemon er(hun sov jo da jeg var) men Magic var meget mindre end Calle, og Cassi havde nogenlunde samme størrelse som han. Og Cassi er jo en liiiidt stor tæve.

 

Magic er mindre end Lemon. Og 8 kg som 12 uger giver noget mere mening end som 8 uger. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja, ja, godt nok var Cassi stor, meeen... Mht. Alene hjemme så ved jeg jo at når Calle keder sig, så holder han en KÆMPE fest, og det er lidt det jeg frygter... Tror ikke han er ked af det så længe storesøster er hos ham.

 

Jeg har Lemon i hvalpegård, når hun er alene. Så kan hun ikke tygge i ledninger eller lave andre forbudte ting. Og Tyson kan være i fred. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er godt nok noget af en forskel. :mrgreen: Men Joppe er blevet ret stor nu, er han ikke? Det der i hvert fald sådan ud på billeder. :-)

17 kg og 51-52 cm. Så han er helt normal. Men når man ser ham ved siden af Spot, så er han stor - Spot er jo faktisk en lille kompakt hund med 19 kg og 49 cm!

Helst vil jeg have en højde som den Joppe har, jeg vil så bare gerne at Joppes forpart vokser lidt, så den passer til røven :mrgreen:

Bonus tror jeg ender på de 19-20 kg også. Håber. 22 er også ok, men ikke mere!

 

Hvad vejer mor Focus? Gustav er jo en lille hanhund.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

17 kg og 51-52 cm. Så han er helt normal. Men når man ser ham ved siden af Spot, så er han stor - Spot er jo faktisk en lille kompakt hund med 19 kg og 49 cm!

Helst vil jeg have en højde som den Joppe har, jeg vil så bare gerne at Joppes forpart vokser lidt, så den passer til røven :mrgreen:

Bonus tror jeg ender på de 19-20 kg også. Håber. 22 er også ok, men ikke mere!

 

Hvad vejer mor Focus? Gustav er jo en lille hanhund.

 

Jeg kan ikke huske hvad hun vejer. Men hun er samme højde som Gustav.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...