Aslan Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Ny det jo ingen hemmelighed at Aslan godt kan li DVD skiver, fjernbetjænere og bærbar........... Gæt hvad han mere kan li............ Aslan i drømme verden Aslan udlever sin drøm De er ikke ens billederne, normalt ville jeg rydde op i dem, men nu i TVINGER MIG!!!!!!!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Haha jeg er vild med det sidste "mmmmåå jeg ikke nok bare tygge lidt i den? :engel:" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret November 5, 2008 Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Hvor er han bare kær - en rigtig engel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 5, 2008 Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 godt at se at min ikke er den eneste der er glad for mobiltelefoner dog mangler jeg det billede hvor han rent faktisk har den inde i munden og gnasker lidt i den Min har pænt mange ridser efterhånden :stupid: gudsketakoglov for klap-telefoner når man er så dum en hundeejer at man konsistent efterlader mobilen et sted hvor hvalpen kan nå den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 5, 2008 Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Så giv ham dog en legetøjs mobil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret November 5, 2008 Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Så giv ham dog en legetøjs mobil I lyserød med fløjl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret November 5, 2008 Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 og IGEN vil min com ikke vise billederne bliver snart sur:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts