Hop til indhold

Liggesår


Gæst DorteDK
 Share

Recommended Posts

Gæst DorteDK

Hej i kloge mennesker.

 

Jeg har et lille spørgsmål angående liggesår som min Walther har - de er knastørre her om sommeren jeg smører dem med helosan (kopattesalve) for at bløde dem lidt op - men er der andre der har nogle gode husråd ;-) som måske er bedre?

 

Han går mod de 9 år og har haft dem en del år, den lille er snart 2 år og har ikke fået liggesår endnu.

 

De ligger som regel på gulvtæppe og sofa / seng. Men de elsker at ligge i indkørslen som jo er hård underlag, Walthers revner lidt pt så vi smører - men hvad gør I?

 

Sådan ser de ud.

 

tak på forhånd ;-)

 

IMG_1281.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
liggesår?

 

Du mener hård hud, gør du ikke? Liggesår er lidt noget andet.

 

Jeg kan ikke erindre nogensinde at have gjort noget

 

Jo du har vel ret i at det er hård hud på albuerne :-) det revner lidt en gang imellem så smører vi det.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Det skal vel egentlig blive ved med at være hård hud? Fik en ide om at smøre med Matas fodsalve som kan hele revner i hælen men ved ikke ved nærmere eftertanke om huden så bliver for blød?

 

ja det bliver nok ikke anderledes men det er mest fordi det revner lidt, så klør han i det med bagbenene og slikker i det så synes jeg det bliver endnu mere tørt og det bløder lidt også. vil prøve at gå i Matas ;-) tak !

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...