Hop til indhold

Det mest grænseoverskridende


Louisen
 Share

Recommended Posts

Taiki blev kastreret ved 9-10 tiden tirsdag morgen.

 

Første hjemme-dosis smertestillende var onsdag 5.30, hvor han tydeligt signalerede at have behov.

 

Det er nu natten til torsdag kl. 2.30 og han var urolig og pjevset, så han fik sin dosis nu. Officielt skal der gå 24 timer imellem, men jeg kan se i indlægssedlen at man i andre tilfælde kan give dobbelt dosis af, hvad han får nu (som er aftalt med dyrlægen), og det er så tæt på tidligere klokkeslæt, at onsdags-dosis efterhånden må være ude af systemet - det er jo også derfor, han bliver urolig = smerter/ubehag.

 

Så jeg tænker, at der ikke er sket nogen skade ved, at han får den lidt tidligt. Meningen med smertestillende er vel, at han netop IKKE skal have ondt.

 

Han er faldet helt til ro og sover nu tungt, men ikke FOR tungt. Så måske kan jeg få lidt søvn nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

I går var en lorte-dag og jeg troede aldrig, jeg skulle få min "gamle" Taiki tilbage. :fornaermet:

 

Men så var aftenturen bare super god, og i dag har også været fin. :lun:

 

Det heler MEGET flot, så lige pt. er det hadet til body'en, der fylder mest. Jeg vil dog gerne, at han heler en anelse mere, inden jeg tager den af. Men det bliver en god dag, den dag den kan tages væk. :)

 

I nat kom han op i sengen og byggede en rede i mit lange hår, det var meget mærkeligt, men også sødt. Så jeg sagde ikke noget til det, selvom han snorkede mig lige ind i øret. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg vil bare sige, Taiki er helet fint og flot, og bortset fra varmen er alt tilbage til normalt. :)

 

Han er sig selv i det store hele - bisser mindre over for andre hunde, men ikke noget imponerende eller afgørende - men vigtigst af alt, er han ikke stresset længere over de dejlige damer.

Deres tis og duft er stadig interessant og der skal markeres, og er de i løbetid lugter han dem gerne meget bag i (og jeg stopper det, hvis tæven viser ubehag ved det) ..... men "ude af øje, ude af sind", så snart vi går videre, er der intet at mærke på ham.

 

Det betyder også, at vi har kunne give træningen en skalle (efter kl. 21, ellers var det for varmt :???: ) og han trives meget bedre nu!

 

 

Næste projekt er, at han blev lige vel forkælet under forløbet, han fik mange gæster fra familie og venner som havde spiseligt med til "den lidende patient", så vi er startet på slankefoder og jeg er meget obs omkring, hvad han får i munden. Men det har jeg nu altid været, så det er ikke helt uvant. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...