Hop til indhold

Speciel sele til hvalp???


Linda
 Share

Recommended Posts

hej allesammen (:

Kan ikke sove ligger lige og tænke på hvor spændende det bliver når jeg får en lille hvalp hr om få uger (: vil gerne have ham vendt til sele fa lille af da det er en tig jeg vil bruge nr jeg går tur, og bruge alm. halsbånd til træning, men er der lavet en sele som kan justeres for ellers kan det blive en dyr hobby at finde sele som passer i hvalpeperieode skal have en aussie og den vokse jo, sku den da gerne gøre ihvertfald :-) nogle anbefalinger???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke du finder een den kan bruge hele vejen igennem... Vi valgte trixie-selerne, da de er ret billige og kan justeres en del.... Vi startede med en xs og skiftede til small da hun var lige omkring de 4 mdr...

 

De koster mellem 100 og 200 kr alt efter str ca.... når hun er udvokset får hun sig en lækker sele måske fra Wolfsoong eller andet godt mærke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ærgeligt du har købt, jeg ville ellers anbefale webbing selen fra www.apporten.dk den kan spændes ca 10 cm ud både foran på brystet og skulder stropperne, rundt om maven/ryggen kan den spændes ca 15 ud.

Du kan bare maile din hunds mål til butikken og skrive at det er til en hvalp, så finder de den størelse der passer lige til din hvalp.

Det er de flinke til både med halsbånd og seler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

PUPPIA!!!

 

www.wetnoseboutique.com er det billigste sted at købe puppia(gratis shipping frem til 30. november - super betjening! Skriv en mail hvis du er i tvivl om noget og få svar indenfor ganske få timer)

 

jeg bestilte før der var gratis forsendelse, men alligevel slog hun af prisen på selerne for at det ikke skulle føles som at jeg kun betalte for fragt (skal lige siges at fragten ikke er særlig dyr overhovedet, men tanken var rigtig sød)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Vi har denne sele fra EZYDOG i lyserød - den sidder super godt, men . . . . .. puden på brystet knuder hendes pels meget hurtigt :evil: irriterende når den nu er så super ellers:cry:

 

xfvms4.jpg

 

Jeg har samme sele til Alice - også i lyserød og har ingen problemer med pelsen på hendes bryst, men Alice er jo også korthåret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har samme sele til Alice - også i lyserød og har ingen problemer med pelsen på hendes bryst, men Alice er jo også korthåret.

 

ja det er nok dét:5up:

 

Har I også "ekstra-selen" som man klikker på, så man kan bruge den til fastspænding i bilen? Den hørte med til vores.

 

Jeg er nemlig i tvivl om, hvordan den bruges:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det er nok dét:5up:

 

Har I også "ekstra-selen" som man klikker på, så man kan bruge den til fastspænding i bilen? Den hørte med til vores.

 

Jeg er nemlig i tvivl om, hvordan den bruges:vinken:

 

Du stikker vel bare bilselen igennem den, og klikker den fast, som om du selv tog sele på? Og så sætter du karabinhagen i hundeselen som om du ville sætte snoren på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
ja det er nok dét:5up:

 

Har I også "ekstra-selen" som man klikker på, så man kan bruge den til fastspænding i bilen? Den hørte med til vores.

 

Jeg er nemlig i tvivl om, hvordan den bruges:vinken:

 

Ja det har vi. Den fulgte automatisk med :-D

 

Vi bruger den nu aldrig, men kan sagtens forklare hvordan den bruges:

1) Giv hunden selen på

2) Klik ekstradimsen fra i selen (der hvor snoren normalt sidder).

3) Før sikkerhedsselen ind gennem ekstradimsen og klik så sikkerhedsselen fast i låsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...