Hop til indhold

Nyt indlæg i en laaaang tråd..


Birgitta
 Share

Recommended Posts

Når der sådan er god gang i debatten, så kan det ske, at indlæggene breder sig over flere sider. Fint nok. Men når man så vil skrive et nyt indlæg i tråden, så har man kun mulighed for at "bladre" tilbage gennem de indlæg, der er på sidste side... Det er lidt besværligt -for én der ikke husker så godt.. :mrgreen:

 

P.t. åbner jeg hundeforum i TO eksemplarer når jeg skriver indlæg i en lang tråd. Men det ville være nemmere hvis man kunne bladre helt tilbage til første indlæg i tråden. --Ikk'? g035.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Når der sådan er god gang i debatten, så kan det ske, at indlæggene breder sig over flere sider. Fint nok. Men når man så vil skrive et nyt indlæg i tråden, så har man kun mulighed for at "bladre" tilbage gennem de indlæg, der er på sidste side... Det er lidt besværligt -for én der ikke husker så godt.. :mrgreen:

 

P.t. åbner jeg hundeforum i TO eksemplarer når jeg skriver indlæg i en lang tråd. Men det ville være nemmere hvis man kunne bladre helt tilbage til første indlæg i tråden. --Ikk'? g035.gif

Jamen du kan da sagtens gå til sidste indlæg!!

 

Du skal bare trykke på dimsen (grøn pil) lige efter navnet på sidste debattør der har skrevet :)

Jeg er glad for de lange ''løs snak tråde'' de er smadder hyggelige :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Når der sådan er god gang i debatten, så kan det ske, at indlæggene breder sig over flere sider. Fint nok. Men når man så vil skrive et nyt indlæg i tråden, så har man kun mulighed for at "bladre" tilbage gennem de indlæg, der er på sidste side... Det er lidt besværligt -for én der ikke husker så godt.. :mrgreen:

 

P.t. åbner jeg hundeforum i TO eksemplarer når jeg skriver indlæg i en lang tråd. Men det ville være nemmere hvis man kunne bladre helt tilbage til første indlæg i tråden. --Ikk'? g035.gif

 

Der er også muligheden at vælge side: 1 2 3 4 næste osv lige under Nyt emne og Besvar emne - men uanset hvilket indlæg man er på, vil BESVAR EMNE besvare det sidste indlæg :-)

 

ellers skal der bruges quote - hvis man vil besvare et bestemt indlæg i en tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er rigtig nok, at jeg kan besvare sidste indlæg.....

Men hvis jeg nu vil svare på sidste indlæg på side 4, så kan jeg ikke rende tilbage og se f.eks. FØRSTE indlæg, --eller et andet indlæg på de foregående sider..

 

Jeg kunne f.eks. have brug for lige at checke, om der var andre, der allerede havde fortalt, det jeg var i gang med at skrive..

 

---Jeg har ikke altid en "plan" for, hvad jeg vil skrive når jeg går i gang... Og hvis jeg så vil omtale et tidligere indlæg, -kan jeg så spole tilbage og læse det?? Altså MENS jeg er ved at skrive kommentar til sidste indlæg..

Det kan da godt være, at det bare er mig, der ikke har fundet ud af det endnu...?

 

Hvis jeg f.eks. vil skrive et indlæg til den "løs snak" tråd, der har kørt de sidste par dage ..over 5 sider.. Så kan jeg faktisk kun se de indlæg der er skrevet de sidste 10 minutter.... HOV!!! Kik lige på den... tråden står stadig til sommertid.. c100.gif

 

Helt bortset fra det, så har jeg da vist ikke nogen "grønne pile" på min side... Det eneste grønne her er græsplænerne ved de små huse, der fortæller hvor øvede, vi er...... Og så denneher: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja, det er rigtig nok, at jeg kan besvare sidste indlæg.....

Men hvis jeg nu vil svare på sidste indlæg på side 4, så kan jeg ikke rende tilbage og se f.eks. FØRSTE indlæg, --eller et andet indlæg på de foregående sider..

 

Du kan besvare alle de indlæg du vil :)

 

Du kan også åbne flere vinduer med hundeforum og kopiere over i det indlæg du skriver og putte quote klammer rundt om ved at trykke på quote knappen herover :)

 

På den måde kan man svare flere på en gang.

 

Jeg kunne f.eks. have brug for lige at checke, om der var andre, der allerede havde fortalt, det jeg var i gang med at skrive..

 

Jamen hvad er der galt med gentagelser?

 

 

---Jeg har ikke altid en "plan" for, hvad jeg vil skrive når jeg går i gang... Og hvis jeg så vil omtale et tidligere indlæg, -kan jeg så spole tilbage og læse det?? Altså MENS jeg er ved at skrive kommentar til sidste indlæg..

Det kan da godt være, at det bare er mig, der ikke har fundet ud af det endnu...?

 

Det kan du fx ved at åbne flere vinduer :)

 

Hvis jeg f.eks. vil skrive et indlæg til den "løs snak" tråd, der har kørt de sidste par dage ..over 5 sider.. Så kan jeg faktisk kun se de indlæg der er skrevet de sidste 10 minutter.... HOV!!! Kik lige på den... tråden står stadig til sommertid.. c100.gif

 

Så skal du nok justere din tidsindstilling.

 

Det forstår jeg ikke det med de 10 min ???

 

Og 5 sider synes jeg ikke er meget faktisk :lol: jeg er vant til sludretråde på 100vis af sider, og da det netop er løs snak så er det ikke vigtige ting man vil have debatteret fx, men mere small talk, hvis man har vigtige ting at sige så er en ny tråd relevant, sådan tænker jeg :)

 

Helt bortset fra det, så har jeg da vist ikke nogen "grønne pile" på min side... Det eneste grønne her er græsplænerne ved de små huse, der fortæller hvor øvede, vi er...... Og så denneher: :mrgreen:

 

Hvis man trykker sig til sidste indlæg i tråden så er der hos mig en grøn pil man trykker på :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er jeg blevet totalt farveblind, eller hvad????? :(

Jeg HAR ikke nogen "grøn pil".

.....Jeg går til sidste indlæg, og så klikker jeg på en lille grå dims, der hedder "besvar emne".. Den er ikke skyggen af grøn...

 

 

Og jeg ved godt, at jeg kan have to hundefora åbne. Det ville bare være rart, hvis man altid kunne "bladre tilbage" i tidligere indlæg når man er begyndt at skrive sit indlæg.

Jeg prøver lige det, du sagde med at kopiere...

 

Du kan også åbne flere vinduer med hundeforum og kopiere over i det indlæg du skriver og putte quote klammer rundt om ved at trykke på quote knappen herover

 

På den måde kan man svare flere på en gang.

 

Åja... på den måde får man bare ikke fortalt, HVEM man quoter.. :)

 

 

Hvordan justerer jeg min tidsindstilling??????

Det er IKKE min computer. Den går rigtig nok. Nu er klokken 15.46 på computeren og det samme på mit ur på armen. ---Men tiden på indlægget viser 17.47.... Har de stillet uret den forkerte vej?? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Er jeg blevet totalt farveblind, eller hvad????? :(

Jeg HAR ikke nogen "grøn pil".

 

Prøv at quote mig så kan du se hvordan det ser ud :)

 

Og så gør du teksten blå med ventre museknap, trykker på quoteknappen, hvis det i starten af indlægget og sidst i indlægget skal du slette den første og sidste [ quoTE ] Skriver det lige forkert så der ikke sker noget i denne tekst, og når du skal angive hvem du quoter

som du kan se det øverst her når du quoter mig (jeg bruger lidt forkerte tegn her:)

 

.....Jeg går til sidste indlæg, og så klikker jeg på en lille grå dims, der hedder "besvar emne".. Den er ikke skyggen af grøn...

 

Øverst på siden kan du vælge 5, 10, 20 og 50, prøv at vælge fx 50, så kan du se de sidste 50 besbarede tråde, og hvis du trykker på ''dimsen'' sidst i sætningen kommer du til det sidste indlæg :)

 

Jeg prøver lige det, du sagde med at kopiere...

 

 

Åja... på den måde får man bare ikke fortalt, HVEM man quoter.. :)

 

 

Hvordan justerer jeg min tidsindstilling??????

Det er IKKE min computer. Den går rigtig nok. Nu er klokken 15.46 på computeren og det samme på mit ur på armen. ---Men tiden på indlægget viser 17.47.... Har de stillet uret den forkerte vej?? :mrgreen:

 

Du justere det i din profil, der hvor du også sætter billede ind :)

 

Så nu håber jeg det hjælper dig, nu skal jeg have kaffe :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nu har jeg taget et billede af de grønne pile ...

 

Når jeg kommer ind på forum - så går jeg systemaitsk ind i de rum der har grønne kødben - og så får jeg sådan en side frem

 

gronpil.jpg

 

... og så klikker jeg på den grønne pil - og så kommer jeg automatisk til det første indlæg i tråden som jeg ikke har læst ...

 

Maget maget flot forklaring :shock:

 

Og ja i enden af hver linje i oversigten er også en pil :)

 

Her har jeg valgt 50, så er overblikket ret stort :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...