Hop til indhold

Bange ?


Gittemus
 Share

Recommended Posts

Rosa var overhoved ikke bange for fyrværkeri sidste år, men i år virker hun bange... Dvs det tror jeg.

når der kommer et BUM kravler over i modsatte side af sofaen, smasker ca 8 x og stirre ind i væggen og reagere ikke når man taler. virker lidt som strudse tricket. Hun ryster ikke, og efter et par minutter ligger hun sig ned semi slapper. Nogle gode råd ???? Virker de der Calm produkter ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Afledning og helst med aktivitet.

 

Hendes adfærd tyder på, at hun venter på bum nr. 2, som hun så vil blive bange for. Når hunde lytter på den måde er det for at være parate til at smutte. Dette betyder også, at de er meget parate til at blive bange.

 

Jeg ville "tilfældigt" gå til køleskabet eller andet hun plejer at reagere på for at få hende ud af situationen og ikke mindst i aktivitet og så tage den derfra.

 

Nogle produkter virker på nogle hunde og andre virker på andre hunde.

 

Et mix af Zylkene og baldrian virker godt på mange hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har angshunde i huset., De er godt nok ikke videre bange for fyrværkeri, men for mennesker. Jeg har oplevet at de reagerer uhensigtsmæssigt på diverse beroligend eprodukter, muligvis fordi de mærker at de ikke er helt herre over sig selv på grund af produkternes virkning. Jeg har valgt at klare problemerne med afledningsøvelser/oplevelser

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har angshunde i huset., De er godt nok ikke videre bange for fyrværkeri, men for mennesker. Jeg har oplevet at de reagerer uhensigtsmæssigt på diverse beroligend eprodukter, muligvis fordi de mærker at de ikke er helt herre over sig selv på grund af produkternes virkning. Jeg har valgt at klare problemerne med afledningsøvelser/oplevelser

 

Baldrian og Zylkene virker ikke, så hunden ikke er herre over sin krop, har du prøvet dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...