Hop til indhold

Ferie med hund


Anettesb
 Share

Recommended Posts

Nu er Horsens måske ikke den mest spændende turistby i hele landet :lol: men kan fortælle at Hotel Bygholm Park gerne tager hunde som gæster. Hotellet ligger i en kæmpestor smuk park, der også har et indhegnet fritløbsområde og der er adgang til parken via en tunnel direkte fra banegården.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er Horsens måske ikke den mest spændende turistby i hele landet :lol: men kan fortælle at Hotel Bygholm Park gerne tager hunde som gæster. Hotellet ligger i en kæmpestor smuk park, der også har et indhegnet fritløbsområde og der er adgang til parken via en tunnel direkte fra banegården.

 

oh dejligt

 

turist atraktioner gør ikke så meget.... bare Jackie og jeg har en god oplevelse og går ture nogle nye steder (og helst kan løbe løs)

så det vil jeg helt klart se på.... burde være nemt nok at komme til.

 

bare det at de ligger midt i parken... men stadig i byen er jo skønt når jeg primært vil slappe af og gå med Jackie.... hmm absolut med i overvejelserne.... de har også gode anmeldelser... og skulle være gode til alergiker.... spænende

Link til indlæg
Del på andre sites

oh dejligt

 

turist atraktioner gør ikke så meget.... bare Jackie og jeg har en god oplevelse og går ture nogle nye steder (og helst kan løbe løs)

så det vil jeg helt klart se på.... burde være nemt nok at komme til.

 

bare det at de ligger midt i parken... men stadig i byen er jo skønt når jeg primært vil slappe af og gå med Jackie.... hmm absolut med i overvejelserne.... de har også gode anmeldelser... og skulle være gode til alergiker.... spænende

 

Sig til hvis I kommer, det er jo kun 15 km fra os ;-) Bygholm sø og skoven omkring ligger i gåafstand fra hotellet, og der er en dejlig sti igennem skoven hele vejen rundt om søen - en gåtur på ca 8 km. Lige overfor hotellet ligger dyrskuepladsen, som er indhegnet og har masser af plads til at løbe på og fra den kan man gå om bagved på den gamle flyveplads. Her har schæferhundeklubben (eller er det politihundeklubben?) træningsplads, så der er et ruinsøgsområde og igen plads til at løbe og hygge sig...

 

så et ganske fint sted -hundemæssigt - selvom det måske ikke menneskemæssigt er superinteressant. Men er man til det, så kan man gå til midtbyen fra hotellet på ca 10-15 minutter. Og lidt shopping og cafeliv kan Horsens da klare ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

allergier er nogle fødevare (bælgfrugter og æg... 2 ting der findes i mange varianter, og gerne gemmer sig i maden).... og så kan jeg reagere på røg (har ikke fundet ud af hvorfor det ikke er al røg :vedikke: )

mon ikke der er steder som ikke er super turistede som også er hundevenlige....

 

Amoca... bare jeg slapper af og har det godt og nyder det sammen med Jackie så jeg glad... er ikke den store shopper ectra.... og Horsens har da et kunst museum, man kunne bruge en time eller 2 på....

 

 

optimalt set skal jeg altså finde et hunde venligt (hund må være på værelset mens man spiser, hund må medbringes på nogle fælles områder inde og ude) hotel eller kro, der er røg frit, og kan tage hensyn til allergi i maden.... gerne med helpension.... og selvfølgelig med gode gå ture...

syntes så også det er lidt meget når nogle hoteller kræver 100-300 i døgnet pr hund :shock:, ja den kræver mere rengøring efter.... men stadig.... så skal den altså også måtte komme med mange steder og de skal havde en seng klar til den + kødben :blink: ... eller steder der siger den ikke må være alene på værelset (hvor har de så tænkt sig den er mens man spiser?)

 

 

kan godt se fordelen i at leje et sommerhus.... og betale for rengøringen.... men lige nu vil jeg ikke lave mad selv :blink: ... og så der jo lige det med offentlig transport til og fra.... + det jo meget rart der er andre når man rejser alene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...