Hop til indhold

Vgw/Halti/osv. Som træningsredskab?


Ditte B
 Share

Recommended Posts

Joey og jeg har kæmpet længe med "gå fornuftigt", men er efterhånden kommet til enighed om, hvordan turen skal foregå :lol:

 

Han kan stadig trække i nye omgivelser, og har det med at lægge alle kiloene i. Vi har været godt i gang med træningen, men nu er jeg blevet ramt af en diskusprolaps, og jeg kan simpelthen ikke holde til trækket - eller stå imod, for den sags skyld.

 

Træning skal der naturligvis til for at komme problemet til livs, men jeg kan ikke gardere mig helt imod trækkeriet, og det kan ende med at koste mig dyrt mener de kloge læger.

 

Derfor lurer jeg lige nu på (midlertidige) midler, som kan minimere trækken og rykken.

Jeg kender til VGW selen, men er i tvivl om effekten. Ligeledes Haltien, men virker det?

 

Har I nogle erfaringer med disse - eller andet?

Det er naturligvis ikke optimalt med "hurtige løsninger", men lige pt. er det vist det vi må kigge på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er også blevet anbefalet wgv men har ikke fået den bestilt endnu - men jeg havde en halti fra engang vi skulle træne når min ene hund skridtede, så den har jeg også prøvet til gåture, med den går han pænere undtagen når han alligevel bare trækker max igennem og det står mine nerver ikke til :shock: Ved godt at man har en snor i halsbånd også men da jeg går med 2 hunde i snor på en gang, er det lidt umuligt at være så meget på ift haltien.

 

Forresten tog den yngste det super pænt med halti men så ville jeg se hvad den anden sagde til sådan noget, shit han blev sur mand :lol: Så det skal man jo også lige have med i overvejelserne, at det kan ske det tager lidt tid før de har vænnet sig til den.

 

 

Anyhows, jeg er ret solgt på den wgv..

 

Håber din diskus får det bedre, det lyder ikke sjovt med en trækhund oveni.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...