Hop til indhold

Hengiven Shi Zhu prinsesse søger ny familie


Hanne Børglum
 Share

Recommended Posts

Det er med tungt hjerte, men Min yndige og hengivne Chappeline på snart 3 år søger ny familie, grundet skilsmisse, arbejdstider mm.

Chappeline er en meget rolig lille hund. Hun har er mildt og hengivent sind og temperament, er glad for børn, og meget social både i forhold til andre hunde og mennesker.

Hun er en meget nem hund, går pænt og følger gerne nysgerrigt m i hvad der sker omkring hende. Hun er glad for børn, og vil gerne lege, chappeline er ikke på nogen måder vild. Hun går pænt i snor, tigger ikke v bordet, elsker at ligge og være tæt på sin voksen. Gerne i sofa og når vi skal sove. Hun er utrolig charmerende og glad.

Ønsker I en nem, glad og hengiven hund, der elsker at være m familien, kunne Chappeline måske være hunden for jer. Hun kan være 😃alene hjemme, bider ikke ting i stykker, og er renlig. Hun er frisk og har aldrig fejlet noget.

Billede af chappeline kan sagtens sendes.

Mange kærlige hilsner Hanne og Chappeline 💜

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej Hanne :)

Hvor lægger du henne prismæssigt?

- jeg kan kontaktes på 51930221 og [email protected]

 

Lige nu bor min kæreste og jeg på Sjælland i Gørlev, med have.

Jeg er personligt 20 år gammel og arbejder i byen så er hjemme klokken 2 senest hver dag. Min kæreste og jeg har begge haft hunde hele vores liv og er kæmpe dyre elskere! :)

Min kæreste er 30 år og arbejder i de i kbh, og så venter vi et barn, så det kunne være skøn at få en hund nu, så den kan vænne os til os, inden der kommer endnu en til.

Vi skal til Jylland her til marts og kunne have mulighed for at have hende med hjem der.

Håber på at høre fra dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...