Hop til indhold

Min mali spiser ikke! kun lidt


Kaso
 Share

Recommended Posts

Skal jeg gentager sammen problem igen og igen!

HAN SPISER IKKE TØRFODER MED ELLER UDEN VAND, MEN HAN SPISER KØD, KYLLING, PØLSE, TØRFISKE ..USV.

 

men du siger han bliver ved med at tabe sig og du er bange for at han dør!!!

 

hvis han kan spise uden at tabe sig så give ham det foder han vil spise!

hvis han stadig taber sig, så er det din pligt som hunde ejere at holde ham sund, altså at få ham til dyrelægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 120
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er det DcH Horsens? Hvilket mærke anbefaler de for tiden?

 

Ville han spise det når der er noget lækkert på? Og ville han ikke spise det fra RC og Arion med lækkert på?

 

Nej det er Dansk Dobermann Klub, og ja hvis er lækkert på han spiser, men altid bliver tørfoder til sidst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal jeg gentager sammen problem igen og igen!

HAN SPISER IKKE TØRFODER MED ELLER UDEN VAND, MEN HAN SPISER KØD, KYLLING, PØLSE, TØRFISKE ..USV.

 

Undskyld, men vi prøver, så godt vi kan, at hjælpe dig, så ingen grund til, at "råbe" af os.

 

Jeg kan stadigvæk ikke forstå, at du ikke bare begynder, at give ham barf, hvis råt kød er det eneste han vil have ...:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

...og hvis det var min hund, ville jeg under ingen omstændigheder vente på, at den måske begynder, at spise det foder du gerne vil have den til, hvilket jo hellere ikke ser ud til, at den gør....og slet ikke når det er en hvalp, der bliver tyndere og tyndere, fordi den ikke får noget næring....hvis din hund kun vil have råt, hvorfor må den så ikke bare få det????...det kan godt være, at det er mig, men jeg forstår ikke problemet.... hvis den gerne vil spise råt, så er det vel det bedste du kan give den...istedet for, at den absolut skal spise tørfoder, som den ikke gider...

Link til indlæg
Del på andre sites

men du siger han bliver ved med at tabe sig og du er bange for at han dør!!!

 

hvis han kan spise uden at tabe sig så give ham det foder han vil spise!

hvis han stadig taber sig, så er det din pligt som hunde ejere at holde ham sund, altså at få ham til dyrelægen.

Naturligvs, hvis han ikke spiser tørfoder og jeg giver ham ikke andre lækkert ekstra. Bliver han tynder og tynder. Jeg skal ikke betale flere hundrede krone til Dyrelægen. forde en hund kan ikke lide hans tørfoder.

Jeg har også erfaring som dueopdrætter i Danmark. Mest af dyrelægen i Danmark vil har din penge KUN. Der er ligeglad med dine problemer, bar nogle antibiotek od vitamine på din regning.

Derfor i 4 år siden, jeg sende min due blødtest of afføring til Essen/Dueklinik med 10 euro får man rigtig analyse od rigtig medikamente.

Link til indlæg
Del på andre sites

...og hvis det var min hund, ville jeg under ingen omstændigheder vente på, at den måske begynder, at spise det foder du gerne vil have den til, hvilket jo hellere ikke ser ud til, at den gør....og slet ikke når det er en hvalp, der bliver tyndere og tyndere, fordi den ikke får noget næring....hvis din hund kun vil have råt, hvorfor må den så ikke bare få det????...det kan godt være, at det er mig, men jeg forstår ikke problemet.... hvis den gerne vil spise råt, så er det vel det bedste du kan give den...istedet for, at den absolut skal spise tørfoder, som den ikke gider...

 

 

ikke fodre råt som primær kan jeg forstår hvis man har lige så lidt fryser plads som jeg har.... for så skal der handles i slagteren/dyrebutiken 3 gange om ugen.

 

men kan man så hvorfor ikke :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg råber ikke, men det også ikke ok, at spørge du mig sammen spørgsmål igen og igen!

 

 

at skrive kun store bogstaver.... sådan her: RÅBE, betragtes i forum som at råbe... og ekstra højt hvis i fed.

 

ja du får samme råd igen og igen.... fordi det er det vi kan gøre... det er det råde der findes.

 

1) er der noget hunden vil spise så give den det

2) taber den sig huhensigtsmæssigt eller vil slet ikke spise, så SKAL du gå til dyrelæge... det er din pligt som ejer af hunden.

 

 

lyt til os eller lad være....

men vi kan ikke give dig andre råd end dem vi selv syntes er forsvarlig!

hvad ønsker du at høre? et mirakel bare gør sådan her.... sådan virker det ikke hunde er individer, og det er muligt at din hund er syg når den taber sig (derfor dyrelæge råd)

du har fået de 2 bedste standard råd (som jeg ser det)

1) gør maden lækker

2) gå til dyrelægen

ja dyrelægen skal havde penge, men finder du en ordentlig så lytter de. måske er der, en der kender en god dyrelæge nær dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Naturligvs, hvis han ikke spiser tørfoder og jeg giver ham ikke andre lækkert ekstra. Bliver han tynder og tynder. Jeg skal ikke betale flere hundrede krone til Dyrelægen. forde en hund kan ikke lide hans tørfoder.

Jeg har også erfaring som dueopdrætter i Danmark. Mest af dyrelægen i Danmark vil har din penge KUN. Der er ligeglad med dine problemer, bar nogle antibiotek od vitamine på din regning.

Derfor i 4 år siden, jeg sende min due blødtest of afføring til Essen/Dueklinik med 10 euro får man rigtig analyse od rigtig medikamente.

 

 

Men det er jo lige netop det du kommer til...at betale dyrlægeregninger..fordi din hund bliver underernæret, fordi den ikke vil spise tørfoder og du åbenbart ikke vil erkende, at du har en hund, der kun vil spise råt kød og andet, lige end tørfoder.

Link til indlæg
Del på andre sites

ikke fodre råt som primær kan jeg forstår hvis man har lige så lidt fryser plads som jeg har.... for så skal der handles i slagteren/dyrebutiken 3 gange om ugen.

 

men kan man så hvorfor ikke :vedikke:

 

Så kan man måske allierer sig med naboer eller familie, hvis det kan lade sig gøre på den måde, men jeg har heller nogen erfaring med BARF, men mener bare, at hvis det er det eneste hunden vil have, så er det vel det man gør, inden den lider uoprettelig skade på muskler og knogler....

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan man måske allierer sig med naboer eller familie, hvis det kan lade sig gøre på den måde, men jeg har heller nogen erfaring med BARF, men mener bare, at hvis det er det eneste hunden vil have, så er det vel det man gør, inden den lider uoprettelig skade på muskler og knogler....

 

 

ville jeg også tro (ikke rigtig muligt for mig.... så det nemmere at smutte forbi brugsen dagligt og slagter/fiskehandler 1 gang om ugen :blink: ) men med min mad glade hund er det jo ikke en udfordring, selv om når hun kan få råt er hun henrykt.

og ja noget gøre man jo..... har aldrig haft kræsen hund... men hest der kunne frasortere meget små ting.... mos/grød gjorde ofte mirakler... så det fik han... princippet med tørfoder i blød i lidt af guffen (så man ikke kan sortere) er jo det samme....

anyway TS taler om hus og have tror jeg... så mon ikke der er plads til en fryser og BARF fodring.... hellere ikke erfaring med det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...