Hop til indhold

Min hund tisser mens hun går


MartinF
 Share

Recommended Posts

Jeg har en 4 måneder gammel hvalp - hun ligner lidt en blanding mellem en dansk-svensk gårdhund og en beagle - det er lidt svært at vide da jeg har fundet hende efterladt på gaden i Grækenland.

 

Hun har indtil nu blevet rigtig godt til at holde sig og er så småt begyndt at fortælle mig når hun skal ud og tisse.. men idag har jeg taget hende i 3 gange at tisse indenfor og 2 af gangene lagde jeg mærke til at hun ikke selv satte sig ned som hun plejer men gik mens hun tissede.

 

Skal siges at jeg aldrig har skældt hende ud for at tisse inden for og hun er en rigtig glad hvalp som ikke er bange for noget - jo katte men de er os nogen farlige bæster.

 

Nu er jeg bekymret om det kan være noget urinvejsinfektion der kan være skyld i hendes adfærds ændring?

 

Nogen der har prøvet lign.?

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt du aldrig har skældt hende ud for at tisse indenfor, det hjælper nemlig ikke spor på det, snarere omvendt.

 

Hvis hun er anderledes end hun plejer, så ville det nok ikke skade med et dyrlægetjek. Hvis hun plejer at sige til/vise tegn, og pludselig er holdt op med det, og samtidig bare tisser medens hun går, så kunne der måske være noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Umiddelbart virker hun sund og glad

 

Glemte at sige at hun gjorde det et par gange som helt ung hvalp ca. en måned gammel - men da slog jeg det til side da det kun skete et par gange og gik i sig selv og som sagt hun var meget ung.

 

Men jeg vil smutte til dyrelægen med hende i morgen og få kigget på hende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...