Hop til indhold

Sårheling...problematisk


Sille12
 Share

Recommended Posts

Nu skal du naturligvis følge den plan som er lagt, men det undrer mig at ingen peger på krokodilleolie.

 

Jeg har ikke selv erfaringer med det, men har hørt at det skulle fremme heling virkelig meget. Noget med at krokodiller lever i bakteriefyldte, varme og våde områder og derfor har et bestemt stof som sikrer at eventuelle sår heler hurtigt.

 

har også hørt godt om det men har ikke prøvet selv da helingen på Louis sår går fint nok hvis hun bare ikke slikkede i det :-(

 

hvordan virker cothivet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan set såret ud?

 

Jeg spørger fordi vores hund også har et sår. Det er et operationssår og ser noget ophovnet og lyserødt ud.

 

Hej,

 

Jeg kan lægge et billede op af såret i morgen. Men hans er ikke et operationssår, men en rift han har fået slikket meget stort.

 

God bedring .

 

V. H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan set såret ud?

 

Jeg spørger fordi vores hund også har et sår. Det er et operationssår og ser noget ophovnet og lyserødt ud.

 

jeg kunne godt få den tanke at der desværre er betændelse i såret, så det kræver en tur til dyrlægen - kan du ikke ringe og spørge? :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...