Hop til indhold

Klorofyl tabletter


PBC
 Share

Recommended Posts

Maggie er på slutningen af løbetid og jeg skulle meget gerne have hende med på træningsmarkprøve i week-enden.

 

For at undgå problemer vil jeg give hende klorofyl tabletter og har købt 100 50 mg tabletter på apoteket.

 

der står 1-2 morgen og aften, men det er jo nok til mennesker og jeg synes at huske tal op til 10 tabletter om dagen til hunde.

 

Nogen der ved noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg giver 1 tablet pr 2 kilo hund 2 gange dagligt, starter 2-3 dage før dagen de skal virke

 

Tak, Er det også 50 mg tabletter. Jeg tror man kan få forskellige, men det vil sige 7, 2 gange dagligt. det er søndag kl 9.00 de skal virke, så jeg startede med at give 3 her til eftermiddag og vil så give lidt flere hen under aften også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk at løbetidsduften også hænger i hendes pels fra før du startede med klorofyl.

 

Jeg har haft mange løbetidstæver på træningspladsen, hvor hanhundene aldrig opdagede noget, forudsat at der ikke var nærkontakt - også med de steder tæven har siddet/tisset.

 

Jeg giver tabletterne 3 gange dagligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hun bliver skyllet både fredag og lørdag. løbetiden startede for 3 uger siden på mandag og hun var hæjløbsk sidt på ugen sidste uge og nu er hun ovre det, så vidt jeg kan se, så pillerne er en extra forholdsregel for at "beskytte" eventuelle hanhunde som også deltager i træningsmarkprøven.

 

Vi bevæger os gennem terrænet og det er altså nyt terræn til hver hund, så det går nok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger altid tabeletter til mennesker, de indeholder mig bekendt altid 50mg og er langt billigere at bruge end dem til dyr, den sidste du linker til indeholder rigtig meget andet og jeg er da lidt i tvivl om hvor meget klorofyl der egentlig er i;)

 

Men de er billigere end dem til mennesker - i hvert fald gav jeg 55 kr for 100 tabletter til mennesker

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...